willem Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 de hele topic terinrijden gaat nergens meer over ik wil wel komen maar waar is het en hoe laat voor wie moet je lid zijn Quote
Utah Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 Bron: JCN UITNODIGING JEEP®ACADEMY WESTERVOORTOp zondag 25 januari 2004 zal een volgende Jeep®Academy worden georganiseerd op het terrein in ontwikkeling aan het Ambacht te Westervoort. (Gelderland). Deze Jeep®Academy, bestaande uit ongeveer een vijftiental proeven, zal bijna geheel worden gehouden op onvervalste kleibodem, zodat dit onderdeel van het off-roadrijden hier prachtig kan worden behandeld. Het programma voor de dag is als volgt :  Zondag 09.00 uur:  Ontvangst met koffie 10.00 uur/13.00 uur: Trial/Academy 13.00 uur:   Lunch voor eigen rekening 14.00 uur/17.00 uur: Trial/Academy 17.00 uur:  Lunch voor eigen rekening  Beschrijving van de route: Westervoort is gelegen aan de A12 tussen Arnhem en de Duitse grens, Neem de afslag Westervoort en volg de Rivierenweg richting Westervoort, steek de eerste en tweede kruising (voorzien van verkeerslichten) rechtdoor over en neem daarna de eerste weg links.(volg de borden "Jeep Academy") Kostenopgave :  Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 15,- (toeslag niet-leden € 10,-)  De kosten dienen te worden voldaan bij aanmelding op de startlocatie. Koffie en fris kunnen in de directe omgeving worden verkregen, terwijl er goede lunchmogelijkheden aanwezig zijn. Tevens kunt u tegen een kleine vergoeding uw jeep ter plekke (laten) afspuiten. Al met al een niet te missen zondag, zorg echter wel voor goede terreinbanden. Ruud van Huët Duidelijker nu? Quote
Kameel Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 Als het goed is kun je je eigen postje deleten? (ben ik niet zeker van) Anders doe ik of Mav het wel... Maar thanks, was al aan het zoeken. Aangezien het zaterdag waarschijnlijk gezellig wordt denk ik niet dat ik er op tijd kan zijn. Quote
Utah Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 Maar thanks, was al aan het zoeken. Gewoon zoeken op de site van de club die het organiseert. Maaruh.... You're welcome! Quote
Kameel Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 ja, staat er zeker net (dit weekend) op....anders ben ik gek aan t worden? Ja, dit is een hypothetische vraag...je hoeft niet te antwoorden. Quote
Utah Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 Als je op de JCN site kijkt kan je zien dat het vandaag pas geplaatst is. Leden waren al schriftelijk op de hoogte gebracht. Quote
Kameel Posted January 18, 2004 Report Posted January 18, 2004 Leden waren al schriftelijk op de hoogte gebracht Die was onder de gordel. Quote
willem Posted January 18, 2004 Author Report Posted January 18, 2004 bedankt ik kon het ook nie vinden dus nu is het duidelijk Quote
Kameel Posted January 19, 2004 Report Posted January 19, 2004 Originally posted by willem@Jan 18 2004, 21:24 bedankt ik kon het ook nie vinden dus nu is het duidelijk Maar jij bent er dus ook Willem? Da's mooi...neem ik de camera mee. Quote
willem Posted January 19, 2004 Author Report Posted January 19, 2004 kheb me eigen camera als ik vd week geen poetsdoeken kwijtraak ben ik er Quote
darkwolf Posted January 21, 2004 Report Posted January 21, 2004 Originally posted by willem@Jan 19 2004, 07:18 kheb me eigen camera als ik vd week geen poetsdoeken kwijtraak ben ik er ik zie je probleem broeder..ik zie je probleem.... Quote
DutchPowerCow Posted January 21, 2004 Report Posted January 21, 2004 Originally posted by darkwolf+Jan 21 2004, 23:51 --> <!--QuoteBegin-willem@Jan 19 2004, 07:18 kheb me eigen camera als ik vd week geen poetsdoeken kwijtraak ben ik er ik zie je probleem broeder..ik zie je probleem.... Ik zie het probleem niet Als Willem zijn poetsdoeken kwijt is hoeft hij alleen zijn Jeep te starten, en zijn buurman te vragen of er al "iets" komt Quote
Kameel Posted January 21, 2004 Report Posted January 21, 2004 Die buurman van Willem heeft allang niet meer in de gaten dat zijn tuin een geval van bodemverontreiniging heeft van bijbelse afmetingen...misschien toch een paar keer tevéél met de uitlaat richting buur gestart? ...off topic gaan is een gave? Quote
DutchPowerCow Posted January 21, 2004 Report Posted January 21, 2004 Originally posted by Kameel@Jan 22 2004, 00:40 Die buurman van Willem heeft allang niet meer in de gaten dat zijn tuin een geval van bodemverontreiniging heeft van bijbelse afmetingen...misschien toch een paar keer tevéél met de uitlaat richting buur gestart? ...off topic gaan is een gave? Help, mijn huis daalt in waarde, mijn buurman heeft een Jeep ...off road is a gift Quote
DutchPowerCow Posted January 21, 2004 Report Posted January 21, 2004 Originally posted by Kameel@Jan 22 2004, 00:40 ...off topic gaan is een gave? Misschien eens een topic openen: Raad het draadje Quote
Kameel Posted January 22, 2004 Report Posted January 22, 2004 Jah...waarschijnlijk een goed plan om vanaf de volgende 'meeting' alle info apart te zetten op een 'pinned' topic waar niet op gereageerd kan worden en dat we voor commentaar en de (nu al) gewoonlijke bla bla verhalen daaronder maar aan de gang gaan.... Quote
Mav Posted January 22, 2004 Report Posted January 22, 2004 Hey we hebben gelukkig ook nog een slimme admin op dit forum Idd goed plan kameel. Quote
Recommended Posts