Raven Posted November 10, 2010 Report Posted November 10, 2010 (edited) Voor de liefhebbers, te koop bij www.agroluxe.nl: STALEN Jerrycan 20L Deze groen gelakte stalen jerrycan is voorzien van een stevige greep en frame. De can is veelvuldig toegepast in de landbouw en kent zijn origine design in het leger. De stevige afsluiting garandeert veilig transport voor allerlei vloeistoffen zoals brandstoffen, water, etc. De inhoud van 20Liter staat garant voor gemak en een handelbaar gewicht. Profiteer van deze scherpe aanbieding zolang de voorraad strekt. ALLEEN NU 17.95 INCL. ex. verzendkosten á € 6.95 ongeacht het aantal Edited November 10, 2010 by Raven
paulv Posted November 14, 2010 Report Posted November 14, 2010 net GESPOT bij mij in de garage. 4 jerrycan's 20 liter, gebruikt in prima staat!! 5,- per stuk !! groeten paul. milsbeek
Raven Posted November 14, 2010 Author Report Posted November 14, 2010 (edited) net GESPOT bij mij in de garage. 4 jerrycan's 20 liter, gebruikt in prima staat!! 5,- per stuk !! groeten paul. milsbeek Volgens mij hoort dat in 'te koop aangeboden' De Agroluxe-aanbieding is afgelopen, dus hier kan een slotje op. Edited November 14, 2010 by Raven
Recommended Posts