yellowsub Posted October 15, 2010 Report Posted October 15, 2010 Hallo Forum, Zie hier diverse mensen eea op het net te presteren. Ik zoek een medium om mezelf te presenteren. Een website lijkt me ideaal. Ooit een laten bouwen, maar is een drama geworden. Wie kan en wil mij eea leren of heeft een goed contact die het zou durven? Mogelijk geheel niet van belang, maar betaling in de vorm van auto-onderdelen of schaalmodellen, en of autoboeken verdient de voorkeur. Voor een professional heb ik het geld niet, denk ik. Maar sta open voor een serieuze offerte. Bel of mail me voor meer info/vragen en liefst een gesprek. Tuut-tuut.nl? Quote
dezperado Posted October 15, 2010 Report Posted October 15, 2010 Kun je je dan niet beter aanmelden bij een IT forum? http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/internet/zelf-website-maken/intro-zelf-website-maken.html Quote
hyeclass Posted December 3, 2010 Report Posted December 3, 2010 moest je nog op zoek zijn naar iemand, stuur me maar een pb Quote
DogJeeper Posted December 3, 2010 Report Posted December 3, 2010 Doe anders ook Roland een PB-tje. Hij heeft zijn eigen website en die van Poison-Ivy gemaakt. Quote
Recommended Posts