Kameel Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Nog ruim een maand vanaf nu, maar omdat het één van de jaarlijkse hoogtepunten is geworden neem ik vast een aanloopje. De goede organisatie van de Duitsers staat borg voor een weekend plezier in- en om de terreinen. bron Jeepclub Duitsland Op het forum aldaar zijn ze al 2 maanden vooruit aan het kijken. Dat zegt genoeg.. Quote
Utah Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Oei Keb nog het een en ander te doen voor Ballenstedt. Der staat hier nog een gedemonteerde M416 die mee moet. Quote
Jaimy Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Nou ik ben er al klaar voor hoor! mijn tas staat al klaar!!! Quote
Utah Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Maaruh. Wie gaan en wanneer en hoelaat?? Zelf zijn we van plan om donderdags richting de Heimat te rijden. Schijnt best wel een stukkie rijden te zijn en aan gezien we niet 's nachts een tent willen opzetten.............. 's morgens vertrekken dus. Quote
Jaimy Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Wij (Eelco en ik) gaan voor vrijdag ochtend vroeg, of misschien donderdag eind van de middag. maar wat je al zegt, geen zin om de tent in het donker op te zetten. dus het zal wel vrijdag ochtend vroeg op staan worden Quote
charlie Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Ik heb ook donderdag in de planning staan. En inderdaad geen tent opzetten in donker. Quote
Utah Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 @MudMiep. Heb je "drei Tiroler mit dem gummiboot...." al geoefend?? Quote
MudMiep Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Nog niet......ben de tekst vergeten Maar ..ik weet wel iemand die hem op cd heeft. Quote
Pullie Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Originally posted by Utah@Apr 7 2005, 18:51 Heb je "drei Tiroler mit dem gummiboot...." al geoefend?? <div align="right">← nu weet ik niet meer of ik nog wel wil gaan Quote
Bumper Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Je wilt vast niet weten wat er nog meer gezongen wordt bij het kampvuur.... en als je niet oppast krijg je er gratis een emmer water bij! Quote
Pullie Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Originally posted by Bumper@Apr 7 2005, 21:34 Je wilt vast niet weten wat er nog meer gezongen wordt bij het kampvuur.... en als je niet oppast krijg je er gratis een emmer water bij! <div align="right">← dan ben ik dan misschien wel blij dat ik bijna 1000 watt geluid heb om de boel te overstemmen. maarja als ik zelf een paar biertjes tank doe ik net zo hard mee... Quote
Bumper Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 je moet wel oppassen dat je de muziek snachts iets zachter zet.... onze gastheren (en -vrouwen) waarderen onze nachtelijke uurtjes pret niet zo erg Quote
Pullie Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Originally posted by Bumper@Apr 7 2005, 21:46 je moet wel oppassen dat je de muziek snachts iets zachter zet.... onze gastheren (en -vrouwen) waarderen onze nachtelijke uurtjes pret niet zo erg <div align="right">← erg begrijpelijk maar zo nu en dan wel jammer Quote
Smartlap Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Maar om 7 uur 's ochtends mag mary weer volop gezet worden hoor. Mexicooooo, Mexicooohhooooooooo Quote
Smartlap Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Vinden die duiters helemaal niet erg. Quote
Kameel Posted April 8, 2005 Author Report Posted April 8, 2005 In onze Gallery staan uiteraard genoeg foto's om na-voor te genieten...maar nog eens gekeken op de duitse sites. Kwam toch nog een paar overzichten tegen: Quote
Kameel Posted April 8, 2005 Author Report Posted April 8, 2005 Inmiddels is de JCN pagina ook bijgewerkt. Klik op de link voor het volledige verhaal... Enige dagen geleden ontving ik de bevestiging van onze zusterorganisatieJeep®Club Deutschland dat wij wederom van harte welkom zijn op hun Jeep®Camp in Ballenstedt. Dit Jeep®Camp wordt gehouden van 13 tot en met 16 mei a.s. Vanaf donderdag 12 mei a.s. hebben we toegang op het terrein Ballenstedt Jeep®Camp Deutschland is uitsluitend toegankelijk voor jeepers en hun jeep, zij treffen zich op een oud Vopo off-road trainingsterrein in Ballenstedt, waar zowel wordt overnacht, wordt gefeest en wordt gereden. Daarnaast wordt er voor de afwisseling gedurende twee dagen routes verzorgd naar omliggende off-road terreinen.Het een en ander opgeluisterd met een perfecte organisatie, met lekker eten en bloemetjes op de tafels, zoals het hoort……., niet dan………?? ....leeswerk! Leuk geschreven en vergeet de regels niet. Quote
Utah Posted April 9, 2005 Report Posted April 9, 2005 Komt ie aan Dutch Rebel.................... Overschrijvingskaart is onderweg. Quote
Mav Posted April 9, 2005 Report Posted April 9, 2005 Oehhhhhhhhhhhhh maak me gek!! Einschnellen bitte! Quote
BlackBear Posted April 9, 2005 Report Posted April 9, 2005 Dit word leuk in die heimat. En Gert dan hoef ik jou sigaret niet meer te blussen met een emmer water. I'll be there Groeten Hendrik Quote
Smartlap Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 mmmmm, ik heb zo'n vermoeden dat ik een dat het dit jaar niet bij een emmer water blijft, heb m'n regenpak al klaargezet. Quote
MudMiep Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 Ik weet iig een ding zeker....................... ik zit dit jaar bij het kampvuur niet langs Gert Quote
Recommended Posts