lotus Posted March 11, 2010 Report Posted March 11, 2010 (edited) Goeiedag, het gaat ff heel ergens anders over, ik heb zelf een jeep wagoneer 1977 en ben op zoek naar iemand die goed is om deze te repareren, startmotor bendix en tarter krans, dan kan hij weer rijden Woon in Almere Buiten. Alvast bedankt mvrgr. Lotus Edited March 11, 2010 by Ab geen topics kapen aub Quote
lotus Posted March 11, 2010 Author Report Posted March 11, 2010 Goeiedag, Ik heb een Jeep Wagoneer van 1977, welke niet wilt starten het probleem is dat de startmotor bendix en starters krans stuk zijn. Wie kan mij helpen voor een goeie niet te dure monteur alvast bedankt. de reparatie is een verrassing voor me ex man, die over 2 weken uit het ziekenhuis wordt ontslagen en het zelf niet meer kan doen. lotus Quote
charlie Posted March 11, 2010 Report Posted March 11, 2010 Vermeld even waar de reparatie uitgevoerd moet worden, wel zo makelijk voor iemand die je wil/kan helpen. Quote
boris Posted March 11, 2010 Report Posted March 11, 2010 Neem eens kontakt op Maasbach 4X4 in amersfoort = dichtbij , of Jeep-ed (hier op het Forum). Quote
Kameel Posted March 11, 2010 Report Posted March 11, 2010 -topics samengevoegd- Hou het bij 1 topic per onderwerp graag. Quote
lotus Posted March 12, 2010 Author Report Posted March 12, 2010 almere buiten denk ik klopt almere buiten, hoe weet je dat? Quote
Menno Posted March 12, 2010 Report Posted March 12, 2010 Goeiedag, het gaat ff heel ergens anders over, ik heb zelf een jeep wagoneer 1977 en ben op zoek naar iemand die goed is om deze te repareren, startmotor bendix en tarter krans, dan kan hij weer rijden Woon in Almere Buiten. Alvast bedankt mvrgr. Lotus Quote
Recommended Posts