heijnen Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 ik heb een oproep gedaan of iemand nog een motor heeft voor een commance bj 86 2.8l v6 weet iemand ook of hier een andere motor in wil zonder aanpassingen bv een 4.2l v6 of een 8cil en nog iemand zon motor heeft bvd jh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pullie Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 heb nog wel een 4.0 liter injectie liggen evt, met kabelboom en computer. zijn ook standaard in de XJ geleverd dus zou moeten passen. AW4 erachter en karren maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heijnen Posted January 28, 2010 Author Report Share Posted January 28, 2010 is het een 6cil en wat kost hij compleet mvrg jh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6wheeler Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 4.0 zal niet gaan passen het schutbord moet dan aangepast worden alsmede de kabelboom je kunt op zoek gaan naar een chevy v6 bv een 4.2 van een kleine blazer is ook met een carb deze past wel zonder teveel problemen suc6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heijnen Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 oke bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron maiden Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 ik heb een oproep gedaan of iemand nog een motor heeft voor eencommance bj 86 2.8l v6 weet iemand ook of hier een andere motor in wil zonder aanpassingen bv een 4.2l v6 of een 8cil en nog iemand zon motor heeft bvd jh is de motor helemaal niet goed meer dan? ik weet nog wel iemand die een 2.8v6 heeft liggen:bye1: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts