marc van rossem Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 He he, eindelijk de Jeep weer een beetje schoon. Wat een fantastische dag gisteren, mooi terrein, mooi weer, mooi georganiseerd! Mijn dank gaat vooral ook uit naar "SUPER-ALBERT" Ik kan me de komende tijd richten op de cosmetische ingreep die nodig is om het "litteken" op de pass. deur weg te werken. Zo blijkt maar weer: een Jeep is nooit hoog genoeg Tot de volgende keer, en nogmaals dank aan de organisatie en aan iedereen die aanwezig was voor een geweldige dag. Groetjes Marc Quote
Eelco Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Jaa, mooie foto's hoor! ziet er goed uit Quote
MudMiep Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Mooie fotoos Bumper! Hoewel ik de "fabulous 4" wel mis Quote
Kameel Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Originally posted by MudMiep@Apr 4 2005, 19:56 Mooie fotoos Bumper! Hoewel ik de "fabulous 4" wel mis <div align="right">← zal ik? neh. Quote
87wrangler Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Beheersing, Kameel..... daar komt het nu op aan.. Maar, weer prachtige foto's! Complimenten!! Quote
Kameel Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Originally posted by 87wrangler@Apr 4 2005, 21:10 Beheersing, Kameel..... daar komt het nu op aan.. Maar, weer prachtige foto's! Complimenten!! <div align="right">← Je wil toch niet zeggen dat je die foto niet wil zien? ... foto van het jaar hoor. Quote
87wrangler Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Gewoon bewaren voor een "geschikt" moment, Kameel! Quote
Kameel Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Originally posted by 87wrangler@Apr 4 2005, 21:33 Gewoon bewaren voor een "geschikt" moment, Kameel! <div align="right">← je kan gedachten lezen? slowchat!! Quote
JeePee Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Cherio is ook weer blubvrij! Ik heb deze keer zelfs de binnenkant van een velg moeten poetsen. Ik ben blij dat ik niet na elk evenement de banden van de velg hoef te halen Wel vreemd, het hele weekend rijd ik rond met flessen water van Ruud omdat de boel gaat koken, rij ik naar huis loopt m'n band leeg....maar de temperatuur geeft geen kik Lees ik net dat Ruud om de paar kilometer water heeft moeten vullen bij benzinepompen Iemand nog drie flessen water nodig ?? Quote
Grand BoJo Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 Ik heb die filmpjes bekeken, ziet er gaaf uit maar ik weet niet of ik zoiets wel aandurf en aangezien ik zelf 2 linkerhanden heb kan het een dure business gaan worden Maar wel hartstikke gaaf om te zien Quote
GJ_ Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 Originally posted by Grand BoJo@Apr 5 2005, 06:25 Ik heb die filmpjes bekeken, ziet er gaaf uit maar ik weet niet of ik zoiets wel aandurf en aangezien ik zelf 2 linkerhanden heb kan het een dure business gaan worden natuurlijk durf je wel: NIKS MOET, je doet gewoon dat wat je wel durft, verder gewoon gezellig. Quote
Black Moose Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 het laatste filmpje lukt bij mij niet. Volgens mij een ander bestands vorm iets mat avi ???zegt me niks. Hoor alleen de muziek. Wie weet raad??? Quote
Beest Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 denk een codec wat je moet downen eerst klik Quote
Black Moose Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 Hee Beest bedankt, effe klik uitgevoerd, en het werkt. Quote
BULL Posted April 6, 2005 Report Posted April 6, 2005 Bumper weer super gave foto`s Thanks, BULL Quote
Recommended Posts