Poison Ivy Posted April 29, 2009 Report Posted April 29, 2009 Bij de Boni krijgen we tegenwoordig nickelodeon flippo's, we hebben er al veel dubbel. Nog iemand die ze zoekt? Quote
EJG Posted April 29, 2009 Report Posted April 29, 2009 Boni weet ik wel , maar wat is een flippo ? Quote
Poison Ivy Posted April 29, 2009 Author Report Posted April 29, 2009 Wat is een Boni? da's een supermarkt, flippo's zijn ronde schijfjes met tekenfilmfiguren waar kids leuk mee kunnen spelen. Quote
Poison Ivy Posted April 29, 2009 Author Report Posted April 29, 2009 Wat is een Boni? Bart kan overigens niet wachten tot hij je een keer ziet, heeft ook flink lopen opscheppen dat een kameel speciaal voor hem voetbalplaatjes ging sparen, samen met een katje. (is niet Bart maar Daniëlle die erop zit, heel wat jaartjes geleden) Quote
Poison Ivy Posted April 29, 2009 Author Report Posted April 29, 2009 en wat doe je ermee in een Jeep ? aankomende Jeepertjes zoet houden en zoeken onder de stoelen waar ze nu weer gevallen zijn... Quote
Kameel Posted April 29, 2009 Report Posted April 29, 2009 Bart kan overigens niet wachten tot hij je een keer ziet, heeft ook flink lopen opscheppen dat een kameel speciaal voor hem voetbalplaatjes ging sparen, samen met een katje. (is niet Bart maar Daniëlle die erop zit, heel wat jaartjes geleden) Knap beest. Maar ik kan hem helaas niet helpen. Nie Boni nie en nie flippo nie. Quote
Poison Ivy Posted April 29, 2009 Author Report Posted April 29, 2009 Wij zoeken geen nicko's, maar misschien iemand anders wel. groetjes Quote
The Kick Posted April 29, 2009 Report Posted April 29, 2009 als je heeeeeeel veeeeeeel flippo's hebt gespaart kun je er ook een leuke body-lift-set van maken Quote
Poison Ivy Posted April 29, 2009 Author Report Posted April 29, 2009 als je heeeeeeel veeeeeeel flippo's hebt gespaart kun je er ook een leuke body-lift-set van maken eens kijken of die dan net zo hoog wordt als de jouwe, nog bedankt voor 't plaatsje in 't boek. Quote
bossie Posted May 3, 2009 Report Posted May 3, 2009 eens kijken of die dan net zo hoog wordt als de jouwe, nog bedankt voor 't plaatsje in 't boek. Das flauw... Ik meteen kijken bij thekick.nl ... Is z'n site uit de lucht!.!.. Quote
Poison Ivy Posted May 15, 2009 Author Report Posted May 15, 2009 topic kan wel gesloten worden denk ik. Quote
Recommended Posts