Kameel Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 Off Road Challenge gaat een dagje 'op en naast de motorcrossbaan' rijden. Zondag 16 Januari is de planning... Quote
darkwolf Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 Originally posted by Kameel@Dec 22 2004, 13:29 Off Road Challenge gaat een dagje 'op en naast de motorcrossbaan' rijden. Zondag 16 Januari is de planning... <div align="right">← hey mister admin....linkie?? denk overigens wel dat ik er ff heen ga... Quote
87wrangler Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 Ik ben dan wel geen Admin..... Alsjeblieft: Offroad-Challenge Quote
dezperado Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 ja lijkt me ook leuk maar duurt nog ff zien we tegen die tijd wel dan gaat het vast al weer kriebelen Quote
Kameel Posted December 22, 2004 Author Report Posted December 22, 2004 Deze rit staat noeg niet in de agenda daar... als het goed is werken ze die binnekort bij. Quote
darkwolf Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 Ik ben dan wel geen Admin..... Alsjeblieft: Offroad-Challenge <div align="right">←</div> [/quote thank you niles... Quote
MudMiep Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Ik denk dat wij wel effe gaan kijken en fotoos maken en `s avonds weer leuk adresje zoeken om te sjinezen Quote
Mav Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Originally posted by MudMiep@Dec 30 2004, 18:13 Ik denk dat wij wel effe gaan kijken en fotoos maken en `s avonds weer leuk adresje zoeken om te sjinezen <div align="right">← Ik kom ook kijken, ennuh dat sjinezen kump helemaal goe Quote
87wrangler Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Ik ben iig van plan om te komen..... Mét of zonder Jeep.... Quote
Sjikita Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Wij zijn ook van plan om te gaan of het moet pijpenstelen regenen, dan bedenken we ons nog een keer. Die sjineees zie ik wel zitten Quote
Bumper Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Waarschijnlijk komen wij ook en we doen gek... Jiepie mag ook mee Maar eeeh....doe mij deze keer maar een PIZZA! Quote
87wrangler Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Maar eeeh....doe mij deze keer maar een PIZZA! Heh nee.... zit kaas op.... Quote
Utah Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 Heerde?? Nope. Kga Loon op Zand weer proberen. Dus Darkwolf...... bij deze. Quote
Menno Posted December 30, 2004 Report Posted December 30, 2004 ik gok dat ik ook naar loon op zand ga vondt het daar super Quote
jeeped Posted December 31, 2004 Report Posted December 31, 2004 Ben ook bang dat het Loon op Zand gaat worden,ook ik vond het daar wel wat. Lekker restaurantje erbij,wat wil je nog meer. Quote
Kameel Posted January 4, 2005 Author Report Posted January 4, 2005 competitie en vrijrijden van 09.30 tot 16.00 uurRoutebeschrijving A 50, afslag 29 (Heerde - Wezep ) Richting Wezep aanhouden en na ongeveer 200 m. rechtsaf het pad naar het terrein op. Quote
GeePee Posted January 8, 2005 Report Posted January 8, 2005 Tja..nieuw hier en pas sinds een week de Jeep.. Wil eigenlijk mijn jeep wel een keertje lekker in de modder dompelen en zelf ook voor t eerst een keer het terein in. Heerde is voor mij (vanaf Druten bij Nijmegen) volgens mij wel te doen. Aan te bevelen? of moet ik ergens anders heen? En volgens mij doen die links naar "Heerde" het niet... GeePee Quote
87wrangler Posted January 8, 2005 Report Posted January 8, 2005 Heerde is een motocrossbaan, waar langs de baan een aantal uitdagingen zijn. Rondjes rijden kan natuurlijk met elke 4x4 ( tenzij het erg nat is), maar ook een aantal uitdagingen zijn zonder meer met een standaard auto te doen! Ik begrijp uit je verhaal dat je nog nooit in het terrein hebt gereden.. Laat je dan vooral niet gekmaken, en kijk eerst hoe een ander een proef neemt. Vertrouw je het niet, doe het dan ook niet! Het zou erg jammer zijn als je meteen een nare ervaring opdoet... Kortom: Absoluut gaan, goed naar anderen kijken ( en dan vooral naar collega XJ's) en lekker plezier hebben!! Veel plezier! Quote
87wrangler Posted January 9, 2005 Report Posted January 9, 2005 Mijn plannen om naar Heerde te komen heb ik laten varen, ik heb een nieuwjaarsbijeenkomst van m'n eigen club! Maar ik wens iedereen veel plezier in Heerde! Quote
Guest rookie Posted January 12, 2005 Report Posted January 12, 2005 Eindelijk de boel weer voor elkaar.(koelwaterproblemen gehad) Dus rijden maar. Ik ben er zondag!! Ben benieuwd of het net zo als de laatste ANVT rijdag wordt. Dan ben ik snel weer weg. Hoop zondag nog wat mensen tegen te komen. Groeten P een Rookie Quote
dezperado Posted January 13, 2005 Report Posted January 13, 2005 Originally posted by rookie@Jan 12 2005, 22:48 Eindelijk de boel weer voor elkaar.(koelwaterproblemen gehad) Dus rijden maar. Ik ben er zondag!! Ben benieuwd of het net zo als de laatste ANVT rijdag wordt. Dan ben ik snel weer weg. Hoop zondag nog wat mensen tegen te komen. Groeten P een Rookie <div align="right">← Wij gaan met een aantal Jeepers naar LOON OP ZAND onder kaatsheuvel Het Blauwe Meer Denk dat jij je daar beter vermaakt. Quote
Kameel Posted January 13, 2005 Author Report Posted January 13, 2005 Originally posted by dezperado@Jan 13 2005, 11:48 Wij gaan met een aantal Jeepers naar LOON OP ZAND onder kaatsheuvel Het Blauwe Meer Denk dat jij je daar beter vermaakt. <div align="right">← Sterker nog, ik vrees dat je als enige van 'hier' zal rijden. Misschien dat Geepee ook ff komt kijken in Loon op Zand? Quote
GeePee Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Ik denk dat ik zondagmiddag wel even kom kijken. Ben heel benieuwd. Meerijden doe ik de volgende keer wel.... GeePee Quote
Eelco Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Dan zou ik maar niet met de Jeep gaan, dan wil je er meteen in Quote
Recommended Posts