Utah Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Het lijkt me wel wat om met zijn alle een keer naar Sclayn te gaan. Zelf dacht ik aan April/Mei. Het duurt nog wel ff maar om met zoveel mogelijk te gaan kan je er maar beter vroeg bij zijn. Dan kan iedereen het vast in de nieuwe agenda zetten. Zelf dacht ik aan het weekend van Koninginnedag, vrijdag tot en met zondag. Misschien iemand anders nog ideëen over datums of iets dergelijks?? Zeg het maar. Quote
Guest rookie Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Lijkt me leuk! Heb er al veel plaatjes van gezien. Ben er helaas nooit geweest. Ik moet op 1 april wel ff trouwen. (leuke huwelijksreis) Als het niet in het weekend van 1 april is ga ik graag mee!!!! Laat ik de bloemen wel op de auto zitten. Leuk plaatjes. Een bord "just married!" onder de modder. Groeten P een rookie Quote
Sjikita Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Klinkt goed, maar valt dat niet samen met BALLENSTEDT ??????????????? Quote
Bumper Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Nope... we gaan pas rond de 15de weer naar de ballenbak! Quote
Ogdak Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Originally posted by Sjikita@Dec 1 2004, 22:16 Klinkt goed, maar valt dat niet samen met BALLENSTEDT ??????????????? <div align="right">← Ballenbak is 15 en 16 Mei. Weer een keer sclayn is wel een goed plan. Quote
Mav Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Ben bang dat ik de Jeep nog niet klaar heb rond die tijd...... Quote
Utah Posted December 2, 2004 Author Report Posted December 2, 2004 Doorwerken Mav. Gewoon doorwerken. En Ballenstedt??? Tja daar wil ik ook wel eens naar toe. Daarom heb heb ik Sclayn met pinksteren uit m'n hoofd gezet en om toch een keer naar Sclayn te gaan dit dan maar 2 weken eerder te doen. Quote
pooh Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Gezellig dat jullie ook allemaal naar Scalyn willen. Het zijn nu toch al zo'n 10 jeep(er)s met interesse. Dat wordt gezellig en nu maar hopen op goed weer. Quote
Utah Posted December 3, 2004 Author Report Posted December 3, 2004 En op zijn Hollands denken hè. Bij inschrijving van 5 auto's of meer krijgen we nog korting ook. Quote
dezperado Posted December 3, 2004 Report Posted December 3, 2004 dan schrijven we toch dubbel in, hebben we dubbele korting en als evt ook voor goed doel is doen we dubbel goed mee. Quote
pooh Posted January 10, 2005 Report Posted January 10, 2005 Even weer onder de aandacht brengen. Special voor Sjikita, Bumper en Eelco Quote
Eelco Posted January 10, 2005 Report Posted January 10, 2005 Helemaal vergeten dat dit topic erwas Maar lijkt me een heel goed idee om dit weekend te gaan. Naar Sclayn of misschien Cruzardenne. Dan hoeven de mensen die naar Cruzardenne en Ballenstedt willen ook niet te kiezen! Quote
Utah Posted January 10, 2005 Author Report Posted January 10, 2005 Originally posted by Eelco@Jan 10 2005, 15:10 Helemaal vergeten dat dit topic erwas Maar lijkt me een heel goed idee om dit weekend te gaan. Naar Sclayn of misschien Cruzardenne. Dan hoeven de mensen die naar Cruzardenne en Ballenstedt willen ook niet te kiezen! <div align="right">← Crusandenne is zo te lezen speciaal aangelegd voor dat ene weekend. Als dat zo is blijt het gewoon kiezen met Pinksteren. Quote
87wrangler Posted January 10, 2005 Report Posted January 10, 2005 Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat het eens per jaar is idd.... Bovendien werken ze met routeboeken, die hangen vast niet ergens aan een boomtak. Quote
Eelco Posted February 23, 2005 Report Posted February 23, 2005 Heb van de week maar weer eens foto's zitten kijken van ballenstedt, erg gaaf! Eigenlijk vond ik het te ver, maar als er nog meer gaan........ Maar om dit topic ook maar weer even te kicken! Het weekend van koninginne dag naar Sclayn!? Quote
Utah Posted February 23, 2005 Author Report Posted February 23, 2005 Staat nog steeds in de agenda. Quote
wrangler_tj Posted March 27, 2005 Report Posted March 27, 2005 Crusardenne is misschien wel het mooiste evenement in Belgie. ECHT DE MOEITE, niet twijfelen, RIJDEN!! Quote
Utah Posted March 27, 2005 Author Report Posted March 27, 2005 Dat weekend zitten wij al in Ballenstedt(12,13,14,15&16 mei). Maar ff over het weekend Sclayn...... Het weekend voor Koninginnedag is er een evenement in Westervoort. 2 weken later zitten we dus in Duitsland. Aangezien onze drukke agenda in April en mei en we nog wat andere verplichtingen hebben zeg ik bij deze dat wij dit weekend NIET gaan. Zal helaas toch later in het jaar worden. Quote
Recommended Posts