Guest Ed4wd01 Posted December 12, 2003 Report Posted December 12, 2003 He hallo collega Jeepers, net van mijn alleraardigste wederhelft een nieuwe agenda voor 2004 gehad, toen ik daar alle evenementen in op schreef dacht ik dat kan ik in het forum ook wel eens doen......dus bij deze zojuist een paar blauwe vingers opgelopen...maar hij staat er op, de Agenda van 2004 van Jeepclub Nederland. Weet je nu ook ergens een evenement zet dit dan alvast op de kalender...kunnen we allemaal zien wanner we wat harder moeten sleutelen of slijmen of ...... Greetz Edwin Quote
Kameel Posted December 12, 2003 Report Posted December 12, 2003 Klasse..idd flink in de weer geweest... Quote
Guest Ed4wd01 Posted December 22, 2003 Report Posted December 22, 2003 even een oud onderwerp nieuw leven in blazen...... heb zojuist de VOORLOPIGE planningen van 4X4 de Veluwe, JeeBee, en de Recreatieve ook in de agenda ingevoerd. Let wel op dat alle data ondervoorbehoud zijn en dat je voor deelname even de site van des betreffende vereniging checkt. Dit om teleurstellingen te voorkomen en kwade gezichten en berichten in mijn mailbox greetz Edwin Quote
darkwolf Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 wauw.....daar heeft veel tijd in gezeten... het is dat je een jeep rijdt...anders zou ik denken dat je zonder werk zat.. toppie,uiteraard bedankt...!! Quote
Guest Ed4wd01 Posted January 2, 2004 Report Posted January 2, 2004 Nee hoor niet zonder werk, niet zonder Jeep, maar het is gewoon TE koud om 's avonds te sleutelen en ik woon hier alweer 33 jaar dus ook geen nieuw huis. Greetz Edwin wel heel erg met de Jeep en 4X4 rijden begaan. Quote
Recommended Posts