boris Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Volgens had ik belooft om nog wat foto's te mailen als mijn bushwalkers er op zaten. Missie geslaagd , er zaten wat rotte plekken boven de originele spadbord-verbreeders , er moest ongeveer 2" weg-geflext worden voor deze verbreeders , en weg roest. Bij deze dan : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramstein Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Volgens had ik belooft om nog wat foto's te mailen als mijn bushwalkers er op zaten.Missie geslaagd , er zaten wat rotte plekken boven de originele spadbord-verbreeders , er moest ongeveer 2" weg-geflext worden voor deze verbreeders , en weg roest. Bij deze dan : hmm boris die C ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted May 13, 2008 Author Report Share Posted May 13, 2008 hmm boris die C ????? Ja ik moest iets , en als het Embleem er af zou halen was ik bang dat er kleur verchil zou onstaan , of ik de lak er af zou trekken. Hij is nl. 5 jaar geleden opnieuw gespoten door Charles (ook een bekende op het Forum) Het was juist de bedoeling om de overspuit kosten te voorkomen , vandaar ook deze spadbordverbreeders (om de rotte plekken boven de oude spatbordverbreeders er uit te slijpen). Mooie chroome spiegels he ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijnn Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Ziet er erg mooi uit:worshippy:. Ben van plan om dit ook bij de mijne te doen. Wil er eigenlijk 10j velgen onder zetten maar die steken nu teveel uit kunnen ze hier wel onder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted May 14, 2008 Author Report Share Posted May 14, 2008 Ziet er erg mooi uit:worshippy:. Ben van plan om dit ook bij de mijne te doen. Wil er eigenlijk 10j velgen onder zetten maar die steken nu teveel uit kunnen ze hier wel onder? Ik denk het wel , ik heb er achter wel spoorverbreeders op zitten. (er liggen nu 33*12.5 onder , de banden liepen tegen het chassis aan) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Ik vind het erg geslaagd, prachtige Omanche geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kick Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Jammer dat je deze OVER de naam hebt geschroeft. (had evt voor andere fender flares gekozen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted May 14, 2008 Author Report Share Posted May 14, 2008 Jammer dat je deze OVER de naam hebt geschroeft. (had evt voor andere fender flares gekozen) Er overheen ? , een stuk van het embleem geslepen !! Probleem zie reeds onder geschreven waarom. (aan de andere kant is het een 'e' die weg is) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Moose Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Misschien kun je een passende plakletter vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted May 14, 2008 Author Report Share Posted May 14, 2008 Misschien kun je een passende plakletter vinden. Laten we die plakletters nou net verkopen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramstein Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Ja ik moest iets , en als het Embleem er af zou halen was ik bang dat er kleur verchil zou onstaan , of ik de lak er af zou trekken.Hij is nl. 5 jaar geleden opnieuw gespoten door Charles (ook een bekende op het Forum) Het was juist de bedoeling om de overspuit kosten te voorkomen , vandaar ook deze spadbordverbreeders (om de rotte plekken boven de oude spatbordverbreeders er uit te slijpen). Mooie chroome spiegels he ? ja zulke chrome spiegels heb ik ook gehad op mijn 3 deurs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bossie Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Waarom niet een klein stukje uit je verbreder dat den letters gewoon te lezen zijn?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted December 28, 2008 Author Report Share Posted December 28, 2008 Waarom niet een klein stukje uit je verbreder dat den letters gewoon te lezen zijn?? De letters boeien me niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonge235 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 laat je iets moois zien en dan zeuren ze over een letter. herman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michel1972 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Hoi Boris, Die letters zullen mij ook niet boeien alleen toen ik 2 weken geleden de bushwackers op mijn 2 deurs cherokee plaatste stond er in mijn beschrijving dat ik de letters weg moest halen:B Greetz Michel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted December 29, 2008 Author Report Share Posted December 29, 2008 Klopt stond er inderdaad op , echter is de auto zo'n 8 jaar gelden overgespoten en was bang voor kleur-verschil. Dan zou ik het scherm(en) opnieuw moeten laten spuiten , en dar was niet de bedoeling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts