dezperado Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 Ziet er allemaal aantrekkelijk uit maar is euro 28,00 pp niet een beetje aan de prijs voor stamppot/stoofpot of hang ik nu de zunige ollander uit??? de barBQ op het JEEPCAMP kostte de helft en was helemaal geweldig ??? Quote
Black Moose Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 Wel, het JEEP CAMP was toppie, dus zal dit ook wel goed zijn. Ik het vorig jaar niet meegemaakt. maar de J.C.N. zal wel de ervaring mee hebben. Dus rijden we mee, en als het maar gezellig is. We laten ons verrassen Quote
Kameel Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 Ziet er allemaal aantrekkelijk uit maar is euro 28,00 pp niet een beetje aan de prijs voor stamppot/stoofpot of hang ik nu de zunige ollander uit??? Nee, ik vind het niet te duur.Het is zeker aan de prijs...maar ik denk dat het het best waard is. Ligt ook aan de lokatie/sfeer/kwaliteit. (neem aan dat dat allemaal goed is ) Meer info: Jeep Club Nederland Op zondag 10 oktober 2004 zal een prachtige, maar ook heftige route worden verreden door het land van Bartje, waarbij je met familie in de Wagoneer, Cherokee of in welke jeep dan ook een prachtige stukje Nederland in de herfst kunt ontdekken.De route zal op de eindlocatie worden afgesloten met een perfect en rijkelijk gevuld stampot- en stoofpotbuffet, op verzoek vegetarische aangevuld. ...tis wel voor ons een enorme afstand, waardoor we zondag om een uur of 6 op moeten. Denk niet dat we dat gaan halen. Maar veel plezier! Quote
MudMiep Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 Wij doen ook mee met de wildroute. Vorig jaar was het erg leuk, gezellig en bolletje pijltje vind ik ook leuk rijden trouwens. Quote
Black Moose Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 ...tis wel voor ons een enorme afstand, waardoor we zondag om een uur of 6 op moeten. Denk niet dat we dat gaan halen. Hoe kan dat nu?? Nederland is al zo klein. Quote
Kameel Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 Originally posted by Black Moose@Oct 3 2004, 21:04 Hoe kan dat nu?? Nederland is al zo klein. <div align="right">← Zo'n zondagochtend is het ineens erg groot, waarschijnlijk. Quote
pooh Posted October 6, 2004 Report Posted October 6, 2004 Wij komen niet, wij hebben het weekend andere bezigheden. Veel plezier allemaal. gr. Pooh Quote
dezperado Posted October 6, 2004 Author Report Posted October 6, 2004 Wij ook niet, die kosten van die Makrolier hakken er zo in dat we die stampot voor 2 personen van het luttle bedrag van euro 56 niet meer op kunnen hoesten. Maar mochten er nog sponsors onder jullie zijn die zich geroepen voelen om ons een financieel steuntje in de rug te geven dan is het altijd het overwegen waard. Het bolletje pijltje is net niet genoeg. Quote
Bumper Posted October 6, 2004 Report Posted October 6, 2004 Originally posted by dezperado@Oct 6 2004, 13:17 Maar mochten er nog sponsors onder jullie zijn die zich geroepen voelen om ons een financieel steuntje in de rug te geven dan is het altijd het overwegen waard. <div align="right">← Nope... voel me niet geroepen Quote
dezperado Posted October 6, 2004 Author Report Posted October 6, 2004 was er al bang voor overal voor als het maar tegen is Quote
Menno Posted October 6, 2004 Report Posted October 6, 2004 wat is in godsnaam bolletje pijltje route??????????? en nou heb ik net wat filmpjes bekeken van vorig jaar op jcn maar is die wild route alleen maar op verharde polder wegen of is het ook nog een beetje ruig. Quote
87wrangler Posted October 6, 2004 Report Posted October 6, 2004 Een bol-pijl route, is rijden met een routeboek, waarin met eenvoudige tekeningen aanwijzingen voor de te volgen route worden gegeven... Voorbeeld: Je komt vanaf het bolletje onder, en volgt de route naar het pijltje... Dit staat hier dus: 1e plaatje, "na 460 meter rechtsaf, de brug over" Zodra je na de afslag het stuur weer recht hebt, druk je de dagteller op "0000". 2e plaatje, "na 270 meter linksaf de zandweg in" Enz, enz..... De "4" op het eerste plaatje staat hier trouwens voor huisnummer 4, een extra aanweizing dus! Ook paddestoelnummers, opschriften enz. kunnen als extra aanwijzing gebruikt worden! Oja, een stippellijn is een zandweg, een ononderbroken lijn een verharde weg! Tussen plaatje 2 en 3 gaat de weg dus van onverhard over in verhard... Quote
Menno Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 oh het is dus gewoon een antieke gps systeem Quote
Bumper Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 Of "Bolleke-pijl", zoals onze zuiderbuurtjes zeggen En als je dit nog nooit gereden hebt, is het wel een keer leuk om te doen! Quote
dezperado Posted October 7, 2004 Author Report Posted October 7, 2004 ja met standaard banden anders klopt je km teller weer niet goed werkende trip meter is dan wel handig zoals ik gemerkt heb bij toer van Jeep Camp was wel leuk. als je vooraan rijd en gaat verkeerd gaat de hele sliert achter je aan verkeerd olleke bolleke rebusolleke >>>>v Quote
87wrangler Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 Zelf gebruik ik een Halda Rallye Computer II voor dit werk: Maar met een dagteller gaat het ook prima! Maar dan moet 'ie natuurlijk wel een beetje kloppen en/of, zoals in mijn geval, géén miles aangeven! Over GPS gesproken: Bij mijn cluppie willen we proberen om volgend jaar een bol-pijl rit op GPS coordinaten uit te zetten.... Quote
dezperado Posted October 7, 2004 Author Report Posted October 7, 2004 Originally posted by 87wrangler@Oct 7 2004, 18:37 Zelf gebruik ik een Halda Rallye Computer II voor dit werk: <div align="right">← voor dit werk ???? wat voor werk??? das toch geen werk meer?? ja kijk dat bedoel ik nou computer voor de bolletje pijltje route van mij krijg je 100 strafpunten en ik maar tellen na 470 mtr uh 10% afwijking dus na 420 meter etc. Net zo schandalig als naar een event gaan met een "bitch" jeep die heen en terug getrokken wordt door een Nissan Patrol wedden dat die computer ook japans is en niet amerikaans shame shame shame Quote
87wrangler Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 Euh.... het heet een computer te zijn, maar feitelijk rekent hij niets uit. Alleen afgelegde weg en stopwatch, maar dan op verschillende display's. Je kunt dus de totaal afgelegde weg meten, en tegelijk de rijtijd aflezen. En dan kun je nog een 3e teller laten meelopen, welke je steeds reset bij het volgende "plaatje"in het routeboek.... Eigenlijk is het een luxe dagteller, die bovendien op 10 meter nauwkeurig is! En als je afstanden van bijv. 530 meter moet meten, en er gaan rond die afstand 3 wegen naar de aangewezen kant, dan heb je dat echt nodig! ( vooral als er een mijlenteller in je Jeep zit.... ) enne, is niet Japans, maar ook niet Amerikaans! Ik heb de vorige eigenaar de fiets van m'n opa laten houden, zullen we maar zeggen.... Quote
Eelco Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 haha, ja daarom rij ik niet meer mee met bolletje pijltje, we waren nog geen 4 dingetjes verder en helemaal de weg kwijt met de veluwetour Quote
JeePee Posted October 8, 2004 Report Posted October 8, 2004 Originally posted by 87wrangler@Oct 7 2004, 18:37 Maar met een dagteller gaat het ook prima! Maar dan moet 'ie natuurlijk wel een beetje kloppen en/of, zoals in mijn geval, géén miles aangeven! Over GPS gesproken: Bij mijn cluppie willen we proberen om volgend jaar een bol-pijl rit op GPS coordinaten uit te zetten.... Op GPS kan natuurlijk ook, dat is in maart al gedemonstreerd door JCN. De wildroute is voor de amerikaanse tellers deze keer ook in mijlen uitgezet.(dus het rekenmachien kan thuis blijven) Quote
87wrangler Posted October 8, 2004 Report Posted October 8, 2004 De wildroute is voor de amerikaanse tellers deze keer ook in mijlen uitgezet. Quote
dezperado Posted October 10, 2004 Author Report Posted October 10, 2004 nee kan de hutspot niet betalen 2 x eur 28 he hallo zeg krijg je zeker pan mee naar huis. Quote
Kameel Posted October 11, 2004 Report Posted October 11, 2004 Foto's zien er gezellig uit... was het leuk? Quote
Black Moose Posted October 11, 2004 Report Posted October 11, 2004 Originally posted by Kameel@Oct 11 2004, 16:22 Foto's zien er gezellig uit... was het leuk? <div align="right">← Was zeker gezellig, mooi weer, mooie wegen, MODDERWEGEN, het het eten was fantastich en goed voor elkaar. Hulde aan de uitzetters Quote
Recommended Posts