Redrubi Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 Hoi Ik ben een jeep cj 7 aan het opbouwen . :)Ik heb hem compleet in onderdelen gekocht . :yes:Nu heb ik de body er weer op staan ,en kan het verdere opbouwen beginnen . :blush:Nu wil ik graag even bij een andere cj 7 kijken hoe bepaalde dingen zitten , en of ik wel alle onderdelen heb . Volgens mij mis ik wel het een en ander . Dus als er iemand een cj 7 heeft in de buurt van Tiel dan zou ik graag even kijken hoe het allemaal hoort te zitten ........ Wie O wie Ik hoor het wel Groet Henk Quote
EJG Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 Tiel ? Ga eens langs bij B&S , staan er soms genoeg Quote
Redrubi Posted March 19, 2008 Author Report Posted March 19, 2008 Klopt ! Maar ben elke dag 14 uurtjes van huis , dus zou alleen op zaterdag kunnen. Avonds is de garage dicht . En even bij een mede jeeper in de buurt kijken is ook leuk . Henk Quote
EJG Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 idd bij anderen kijken is leuk ! Zit daar in die buurt een nest met cj's , je krijgt vanzelf wel reacties Quote
Utah Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 Klopt !Maar ben elke dag 14 uurtjes van huis , dus zou alleen op zaterdag kunnen. Avonds is de garage dicht . En even bij een mede jeeper in de buurt kijken is ook leuk . Henk Ze zijn toch ook op zaterdag en woensdagavond open bij B&S? Quote
charlie Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 Als Rosmalen dicht genoeg bij is voor je mag je gerust een keer langskomen. Hij staat hier nu toch op de brug. Laat me maar weten. Quote
GGuido Posted March 20, 2008 Report Posted March 20, 2008 Volgens mij mis je die 'tankdopdinges' ook nog steeds......... Mijn Pm tje niet gehad? Quote
Redrubi Posted March 30, 2008 Author Report Posted March 30, 2008 Charley. Ik neem nog wel contact met je op... Verder geen CJ7 meer in de buurt van Tiel ? <_< Quote
charlie Posted March 30, 2008 Report Posted March 30, 2008 Anders over 2 weken naar Wamel komen. Er zullen daar genoeg CJ7's rond rijden Quote
Recommended Posts