Petrolhead Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 Graag dringend hulp nodig ik heb mijn jeep uit mekaar liggen heb de veren verder los om die te vervangen alleen heb ik een pobleem met de voorste bout waarmee de bladveer aan het chassis vast zit aan de bestuurders zijde Kan het zijn dat het links draad is hulp is dringend welkom Quote
Ogdak Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 sorry zou het niet weten. blijven spuiten met WD. en misschien ff een pb'tje met die vraag naar jeeped of xjos88. suc7 Quote
87wrangler Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 Kan het zijn dat het links draad is Normaal niet. Goed met WD40 spuiten idd... en desnoods een nachtje in laten trekken. Maar zal wel slijpen/zagen worden! Quote
Petrolhead Posted September 7, 2004 Author Report Posted September 7, 2004 vrienden ik geloof dat de moer die in de chassis balk zit de geest heeft gegeven dus het wordt de botte bijl dr maar in hellaas niet even een snel klusje heb de passagiers zijde al bijna af denk dat ik zaterdag verder ga met de hulp van bokkieandijk Quote
87wrangler Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 Pfff... Sterkte dan maar.... Quote
Bartman Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 Klote man, soms zit het mee.....soms zit het tegen.... Sterkte ermee :bye2: Quote
Recommended Posts