Jump to content

A.J

Forum member
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About A.J

  • Birthday 01/07/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.xs4all.nl/~awieman
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1986

Recent Profile Visitors

1154 profile views
  • -AJ-

  • Ab

  1. Vandaag bij JSM cars te Almere geweest en daar de Snap-on computer aan de jeep gehangen. Er waren geen foutcodes (meer) zichtbaar, maar die had ik ook gewist na installatie laatse solenoid. Na installatie solenoid heb ik ca 300 km meer gereden dus als er een fout in zat dan had die wel zichtbaar moeten zijn neem ik aan. Tijdens een proefrit diverse waarden opgeslagen, die zijn hieronder via de link bijgevoegd. De Gov Pressures lijken goed te zijn en te kloppen met de FSM. Dus nu maar op zoek gaan naar drukmeters en kijken wat de hydrauliek drukken zijn op de test poorten van de aut
  2. niet vandaag maar vorige week, in verband met de nieuwe ijstijd, de kachelradiator doorgespoeld van de WJ 2001. Daarvoor een bilge pomp gebruikt. lage druk en redelijk volume. Ik had geen garage middelen (bears leak oid) om de radiator door te spoelen. Hiervoor in de plaats vaatwasblokjes gebruik en schoonmaak azijn. Tussendoor de radiator met lucht (1 bar) doorgeblazen om alles even eruit te blazen en vervolgens pompje weer even later draaien. water ca 3 x verschoond en laatste keer met alleen water en aansluitend goed met lucht doorgeblazen. Slangetjes aansluiten en nu kan ik mijn hande
  3. top! een adresje erbij. ik heb de auto bij JSM cars gekocht in Almere. Daar kan ik hem aan een sonic hangen. Weet alleen niet of die DRBIII lees, maar ik ga er volgende week naartoe. Mocht het niet lukken rij ik wel even naar ede.
  4. Dat idee heb ik inmiddels ook een beetje. Ik heb gisteren nog het eea geprobeerd. Hij start namelijk niet altijd in zijn D. Dus ik had het vermoeden dat de schakel kabel niet helemaal goed zit. Dus ik heb de automaat tussen D en 2 gezet. Nu blijkt, de kickdown reageerd goed en trek door naar 5500 toeren, schakel ook eerder naar een lagere versnelling als je het gas een beetje intrapt en af en toe rijd hij weg in de eerste versnelling, maar schakel dan bij een beetje rollen al snel over naar zijn 2. De lekkage bij de governor sensor en solenoid lijkt me inmiddels wel bijna uitgesloten na 3
  5. Mijn WJ 4.0 uit 2001 (256K km) met een 42 RE heeft in D geen eerste versnelling. Ik heb hem in oktober gekocht en toen deed ie het wel. Ik heb het idee dat het gekomen is na de keuring. Met de keuring hebben ze de remmen getest op een 2 rols testbank, maar de quadradrive zorgde er ook voor dat de voorwielen wilde gaan draaien dus dat was beetje raar. Maar goed dat is gebeurd en in overleg hebben ze de vooras losgekoppeld en de remmentest was daarna wel goed. Wellicht heeft het er niks mee te maken, maar ik meld het toch even. Toen ik van de keuring naar huis reed sloeg de motor ook plotseling
  6. 12 poorts injectoren geplaats en stoelverwarming gemaakt. gc loopt netjes stationair, maar ik merk niet veel verschil met de standaard injectoren. stoelverwarmingen gemaakt en geprobeerd te maken. Mijn vrouw zit er nu half warmpjes bij maar ik nog niet. De verbindingen het verwarmingselmement lijken nu in orde te zijn. Dus nu de schakelaars maar eens doormeten. bijrijdersstoel.mp4 bestuurdersstoel.mp4
  7. hallo, Na ca 10 jaar afwezigheid ben ik weer (wat) actiever op het forum. Sinds kort ook een Jeep rijker. Vandaar ook weer activiteit op het forum. Het betreft een WJ uit 2001 met maar 250K op de teller. Loop netjes, heeft de nodig blend door dingetjes en stoelverwarming, maar wat heb ik het Jeep rijden toch gemist. Ik ben naast de WJ ook weer rustig bezig met de YJ 4.7 stroker. Na een ca 4 jaar weer gestart. normaal gesproken deed ik hem regelmatig starten, alleen de brandstofpompen konden niet tegen het lange stilstaan. 5 van de 6 injectoren dicht geslipt en niet meer open te
  8. ik heb nog zwarte stalen deuren liggen, maar met werk. 100 euro
  9. Ziet er mooi uit evert, en je hebt er in die korte tijd al aardig wat aan gedaan.
  10. Van het weekend de assen nog zelf gezien. In tegenstelling tot eerdere reakties, betreffen het toch GR Assen en zijn zowel de voor als de achteras voorzien van schijfremmen.
  11. de Vooras is voorzien van schijfremmen, de achteras heeft trommelremmen ook schijfremmen. Of de achteras is niet voorzien van een inschakelbare sper, en ik durf niet te zeggen of er een Limited slip in zit. De assen liggen in Cothen (utrecht).
  12. A.J

    `poor Mans Stroker

    Gaat prima in de wasboxen die tegenwoordig overal staan. Zoek er wel een op waar je ook kunt kiezen voor hogedruk met shampoo, met alleen stoom krijg je het niet zo makkelijk schoon. moet kunnen, alleen het pingelen van de motor in de gaten houden.
  13. Voor een vriend van mij, bied ik hierbij assen aan van een '93'er nissan patrol. Bij de vooras zijn de vrijloop naven defect en verwijderd. Verder helemaal compleet. De assen zitten nog onder de auto en er kan nog mee gereden worden. Voor én achteras samen € 350,--
  14. ik heb nog stalen velgen met 35" banden, maar deze banden zal ik eraf halen voor je. prijs 225,--, een foto zal ik morgen proberen te maken.
×
×
  • Create New...