Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds een tijdje een wrangler YJ met helaas de nodige problemen. Maar deze worden mede door advies van dit forum gegarandeerd wel opgelost.

Maarrrrrrrr, ik heb ook nog een kompleet V8 blok liggen!

Het gaat hier om een GM Bigblok 6.6 LTR. Maar wat moet ik hiermee. ik heb begrepen dat deze in de YJ past met een aanpassing in aan de bak als mede een nieuwe schif op de vloer. daarbij nog een nieuwe motor steen om hem passend te krijgen.

Wat is jullie advies; "Laat liggen 't vreet geen brood, en wacht op beteren tijden."

verkoop op de Marktplaats aan iemand die hem zoekt (zijn er volgens mij genoeg), of "het oud ijzer staat nu hoog"

laat het me eens weten SVP

Gr. Frenk biggrin.gif

Posted

ik staa voor alles open. maar ik wacht wel ev en de reaties hier af

P.S. ik wilde wat foto's erop zetten maar dit ging niet. Als ik op hostit duwde duurde het wel erg lang. Mischien gewoon te druk op internet.

GR. frenk

Posted

Naja voor inbouw van die V8 moet je wel redelijk wat verbouwen aan de aandrijflijn, versnellingsbak, tussenbak o.a.

Plus het feit dat er voor een YJ met een V8 geen typegoedkeuring is en je hem dus niet zomaar op kenteken krijgt....

• 2 weeks later...
Posted

hallo weer allemaal.

ik heb inmiddels de V8 blok te koop staan en er is mij door inmiddels (pas leren kennen) mensen vlak bij mijn woonplaats gezegt dat deze wel erg grof is voor een YJ of CJ.

Ook het gevoel van een V8 kreeg ik niet verdrongen dus ik het de stoute schoenen aan gedaan, en een CJ7 uit 1979 met natuurlijk een V8 erin gekocht.

Maar nu ze naast elkaar staan wil ik er dus echt geen van beiden meer kwijt. het is natuurlijk wel zo, dat ik de rest van de winter als jullie bij de kachel zitten, ik een cj 7 ben aan het opknappen om er nog iets van te maken, en dat allemaal terwijl ik ziek ben. sad.gif

ja, dat kan je wel zeggen. 29 juli 2004 een eep Wrangler 1987 en 28 augustus 2004 een CJ 7 uit 1979 aangeschaft.

Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

JEEP VIRUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yes.gif

Posted

Het jeep-virus is bij jouw inderdaad wel heel erg hard toegeslagen!

Maar.... ach ja, dat virus overleef je wel wink.gif

Een ding nog: Waar blijven de PICS?????

Posted

Ik wil wel maar het lukt me niet meer. ik heb 't geprobeerd met ImageShack maar als ik blader naar een foto dan klikbduurt het heel lang en er gebeurt vervolgens niets meer. mischien zijn de foto's te groot. maar goed ik hoop dat ik door mav. mij nog eens op weg helpt.

Groetjes Frenk

Posted
Originally posted by besiland@Aug 28 2004, 23:43

Ik wil wel maar het lukt me niet meer. ik heb 't geprobeerd met ImageShack maar als ik blader naar een foto dan klikbduurt het heel lang en er gebeurt  vervolgens niets meer. mischien zijn de foto's te groot. maar goed ik hoop dat ik door mav. mij nog eens op weg helpt.

Groetjes Frenk

<div align="right">

ff rondgeneust daar.. je kàn de foto's linken naar dit forum, dus het zou moeten werken.

Zorg wel dat je de URL van de foto helemaal goed hebt ingevuld.

Posted
Zorg wel dat je de URL van de foto helemaal goed hebt ingevuld.

En let daarbij dan ook op hoofdletters enzo.... Bij mij werkte het niet omdat ik ".JPG" als ".jpg" had geschreven.. blink.gif