BassmanXJ Posted July 30, 2004 Report Posted July 30, 2004 hallo bij deze wil ik me effe voorstellen ik ben Ron en ik woon in purmerend ben 37 lentes oud (zo dat is dat ) heb zins kort een jeep cherokee 4.0 V6 van 1990 met 265 DKM op de teller tot voor kort liep de moter als een zonnetje had wel eens kleine schokjes als hij stationair liep maar het was niet storend tot dat een maand geleden het stationair draaien steeds op en neer ging (tot afslaan aan toe) maar naar een uurtje was het weer weg dus ik dacht mischien een vuiltje ergens in de injectoren !!!!!! en nu dus een maand later vandaag dus weer het zelfde maar het is niet meer weg gegaan en hij start wel maar blijft dus niet stationair lopen en ik heb het idee dat die op 5 poten loopt omdat hij zo pruttelt ik heb alle slangetjes en leidingen nagekeken of er niks los zat en stekkers enz... alles zag er goed uit zover ik kon zien en er verstand van heb en dat is niet echt veel en oh ja als ik aan het rijden ben zover je het zijden kunt noemen schok schok en ik trap me gaspendaal naar beneden dan krijg ik dus een late reactie mischien kan iemand me een tip geven of heeft het zelf al eens gehad ik moet nu in me vrouw de auto rijden (suzuki swift) en daar word ik niet vrolijk van hahahaha BVD Ron (Bassman)
_____Wolf_____ Posted August 8, 2004 Report Posted August 8, 2004 Ha Ron, welkom Dat rare lopen kan heel veel oorzaken hebben. Kijk eerst eens wanneer er de laatste keer onderhoud geweest is, het zouden namelijk bougies of kabels kunnen zijn. Misschien wel rotor/verdelerkap. Kan ook in injectie zitten, er kan een zuigertje iets lekker, kortom..... teveel mogelijkheden. Het eerste kan je zelf nakijken, de rest zou je door een garage moeten laten doen. Succes, Wolf
Kameel Posted August 9, 2004 Report Posted August 9, 2004 Dubbelpostjes hebben we liever niet Bassman. Komt het overzicht en duidelijkheid niet ten goede. Hier gaat dit topic verder. ..deze gaat dicht.
Recommended Posts