ruudvd Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Jeepers Heeft iemand een idee waar de commanche zijn constructie stijfheid vandaan haalt Bij een cherokee is het dak een deel dat bijdraagt aan de stijfheid. Het dak is bij de commanche echter grotendeels afwezig. Waar zit de compensatie hiervoor?. Zelf verdenk ik de laadbak. Is de laadbak bolt-on? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Zover ik me kan herinneren is de voorkant unibody, de bak zit 'gewoon' met bouten vast. Het frame is wel extra versterkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Ik me vandaag een Comanche aangeschaft , echter ziet de achterbumper er niet uit. Heeft toevallig iemand nog een bumper liggen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruudvd Posted October 10, 2007 Author Report Share Posted October 10, 2007 Da’s heel mooi Boris. Zou jij wat foto van de onderkant van de comanche voor mij willen maken? -Achteras ophanging -chassis onder de laadbak -Bak aan chassis bevestiging -overgang laadbak naar cabine Groot is mijn dank al bij voorbaat…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Da’s heel mooi Boris.Zou jij wat foto van de onderkant van de comanche voor mij willen maken? -Achteras ophanging -chassis onder de laadbak -Bak aan chassis bevestiging -overgang laadbak naar cabine Groot is mijn dank al bij voorbaat…. Dat wil ik wel , echter kom ik daar de eerste twee weken niet aan toe. Ik ben erg druk met Cherokee's demonteren , de auto staat nog niet hier , daar de bak nog niet goed is , dus heb ik hem even op depot gezet. Over twee weken ben ik een beetje bij met mijn eigen werk , daarna wil ik me eens gaan storten op de Comance. Het is een blauwe en schijnt van een zekere Frank (marshall bij JCN) te zijn geweest. Dus als Frank toevallig ook op het forum zit , reageer eens , dan kan ik van jouw wat historie van de auto horen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EJG Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Het is een blauwe en schijnt van een zekere Frank (marshall bij JCN) te zijn geweest.Dus als Frank toevallig ook op het forum zit , reageer eens , dan kan ik van jouw wat historie van de auto horen. of ie Frank heet betwijfel ik , maar stuur hem eens een PM (klik) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 of ie Frank heet betwijfel ik , maar stuur hem eens een PM (klik) Done , bedankt We krijgen al een aardige verzameling ondertussen : MJ TJ CJ YJ FSJ XJ M151 A1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 of ie Frank heet betwijfel ik , maar stuur hem eens een PM (klik) Als je Charles roept luistert ie beter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts