Marcel79 Posted January 13, 2010 Report Posted January 13, 2010 Ziet er super uit!Ben wel benieuwd naar de keuring. Ik hoorde van jeepcenter need dat zij bezig zijn om een wrangler om te laten keuren van 6 cilinder naar 8 cilinder en dat dat een heel lastig verhaal is tegenwoordig. Succes! Michel, Bij de jeepstore hebben ze er schijnbaar minder moeite mee. http://jeepstore.homestead.com/index.html Weet ook niet hoe ze het doen, lijkt me toch niet dat het al een 8 cilinder op kenteken was voor de ombouw want die vind je niet zoveel. Quote
Reservoir Dogs Posted January 13, 2010 Report Posted January 13, 2010 snel een spoa en die bodylift er tussenuit,voorbumper, achterbumper en rocksliders er op van Sjikita....... Tis een een dure Jeep en met een paar aanpassingen ook nog een hele mooie! Veel werk van gemaakt en voor eigenzinige dingen gekozen. Kan het op heel veel punten wel waarderen,bij een paar dingen heb ik mijn vraagtekens. Veel succes met de keuring hoop dat het allemaal goed komt voor je! Quote
Biggjeep Posted February 22, 2010 Report Posted February 22, 2010 snel een spoa en die bodylift er tussenuit,voorbumper, achterbumper en rocksliders er op van Sjikita.......Tis een een dure Jeep en met een paar aanpassingen ook nog een hele mooie! Veel werk van gemaakt en voor eigenzinige dingen gekozen. Kan het op heel veel punten wel waarderen,bij een paar dingen heb ik mijn vraagtekens. Veel succes met de keuring hoop dat het allemaal goed komt voor je! Quote
Utah Posted July 7, 2010 Report Posted July 7, 2010 in juni gaat ie rijden En ondertussen is het al juli....... En rijdt ie al? Quote
Biggjeep Posted July 17, 2010 Report Posted July 17, 2010 hij is bijna klaar, ik had bij B&S een rvs gepolijste stuurkolom besteld en een kachel unit, kolom is deze week binnengekomen maar de kachel unit nog niet. ondertussen ben ik deze week bezig met aluminium reservoirs te plaatsen en twee bochten die ik speciaal had laten maken (kwamen vorige week uit engeland) En nog ff een HMI plaatsen in plaats van schakelaars. IMAGE_362.jpgIMAGE_363.jpgIMAGE_364.jpgIMAGE_366.jpg Ik plaats eind deze week nog meer foto´s als ik wat verder ben. Quote
Biggjeep Posted August 3, 2010 Report Posted August 3, 2010 nog wat foto´s, armaflex aangebracht op de rolbar, ik zit te twijfelen over wat ik over de armaflex zal wikkelen, zwarte katoenen tape oid. en lampjes in de scherm vervangen, morgen weer verder... Quote
GGuido Posted August 3, 2010 Report Posted August 3, 2010 machtig apparaat hoor !! Hoe ga je de lier gebruiken? Volgens mij zit die enorme voorbumper dan wel in de weg, of zie ik dat verkeerd? Quote
Biggjeep Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 machtig apparaat hoor !!Hoe ga je de lier gebruiken? Volgens mij zit die enorme voorbumper dan wel in de weg, of zie ik dat verkeerd? Quote
jeeped Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Echt mooi Marcel ziet er perfect uit. Quote
Marcel79 Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Kijk er wordt overal over nagedacht!! Ziet er top uit! Quote
Reservoir Dogs Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Mijn vraag is,hoeveel van die bierkratjes heb je nodig om in je Super Jeep te kunnen stappen? (zag ze staan op de foto) Heb je al een paar fotoos van afstand genomen? Zodat we meer zicht op het totale plaatje krijgen. veel succes met je project! Quote
Biggjeep Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 zes maakt het allemaal wat makkelijker!!!!!!!! jullie zien dat jeeps niet mijn enige hobby zijn. Quote
Ogdak Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 zes maakt het allemaal wat makkelijker!!!!!!!! jullie zien dat jeeps niet mijn enige hobby zijn. Proost:whistle: Quote
Reservoir Dogs Posted August 5, 2010 Report Posted August 5, 2010 kijk das nou een mooi fotootje! zit er super uit! Quote
Biggjeep Posted August 17, 2010 Report Posted August 17, 2010 dit weekeinde de bodemplaat van het luchtfilter geplaatst, heb ik laten maken van 10mm dik aluminium, luchtfilter er op, weer een stukje verder...... Quote
Reservoir Dogs Posted August 17, 2010 Report Posted August 17, 2010 Mooie foto's Hufterproof,das wel zeker! Quote
Biggjeep Posted August 17, 2010 Report Posted August 17, 2010 Mooie foto'sHufterproof,das wel zeker! Quote
Micky Posted September 6, 2010 Report Posted September 6, 2010 Ennnnnnnn? Begin nu toch wel heel benieuwd te worden.... Keuring problemen? Quote
Biggjeep Posted September 12, 2010 Report Posted September 12, 2010 ik ga er morgen vol gas tegen aan, morgen ook nieuwe foto's Quote
Micky Posted September 19, 2010 Report Posted September 19, 2010 ik ga er morgen vol gas tegen aan, morgen ook nieuwe foto's Yep... Quote
Biggjeep Posted May 31, 2011 Report Posted May 31, 2011 Volgens de RDW is het nog steeds een 4 liter 6 cilinder op kenteken en hij heeft hem nog steeds. Ik heb er wel veel aan gewerkt, fotos volgen , maar ik heb het druk op de zaak. daarbij wil ik ´m helemaal naar mijn zin hebben voordat ik er mee ga rijden en niet afraggen. Quote
Recommended Posts