Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zo vandaag ff weze kijken naar zn nieuwe banden en velgen ..... gelijk maar dr onder gezet natuurlijk , ff wat fotootjes zoals beloofd !

Afb066.jpg

Afb063.jpg

Afb057.jpg

Afb060.jpg

• 1 year later...
  • 3 months later...
Posted (edited)
Heeft hij hem nog wel of gaat hij hem nog wel afbouwen ?

Hij was het laatst in december 2007 actief hier op het forum.

ik heb 'm nog steeds, door financiele redenen is hij nog niet af, mei ga ik niet redden maar er gloort licht aan de horizon,

Edited by Biggjeep
Posted
ik heb 'm nog steeds, door financiele redenen is hij nog niet af, mei ga ik niet redden maar er gloort licht aan de horizon,

nou pleur even weer wat foto,s op het forum ben wel eens benieuwd

Posted

Als ik jou was zou ik de velgen in de blanke lak of zo iets zetten anders zien ze er over een jaar er al heeeel anders uit.:lol:

Die gepolijste alu's kennen niet tegen water.

Posted
Als ik jou was zou ik de velgen in de blanke lak of zo iets zetten anders zien ze er over een jaar er al heeeel anders uit.:lol:

Die gepolijste alu's kennen niet tegen water.

bedankt voor de tip

• 3 months later...
Posted (edited)
heej marcel , wat moet er nou nog eigenlijk aan gebeuren ?

latersss;)

Ik denk nog een kleine twee maanden werk (en zo'n 6000 euries) nl.:

gepolijste rvs stuurcolom plaatsen

airlokkers, brandstof- en remleidingen en vloeistof reservoires van geborstelt alu. plaatsen, deurplaten afwerken, rolbar afwerken, nieuwe schokdempers, rvs uitlaat op maat laten maken en dan naar de rdw

Edited by Biggjeep
Posted
Heb jij een goed gevoel over de RDW of verwacht je bijzonderheden?

een vriendje van mij heeft iemand die elke dag bij de rdw zit, deze verwacht geen probleem, ik had alleen wat bredere fenders gemonteerd, afwachten maar he'. de jeep wordt trouwens alleen voor de motorombouw bij de rdw aangeboden zonder apk keuring.

Posted

heel erg mooi wss ook heel erg duur:lol:

geraakt die zo gekeurd?? als ik hier in belgië met zo eentje moet aankomen, nou dan ben ik ng niet jarig:lol:

• 4 months later...
Posted
Toch wel 2010 hoop ik?

Ben benieuwd naar deze jeep en ze zeggen wel eens geen bericht is goed bericht maar je moet ons wel wat meer op de hoogte houden hoor van dit mooie project:yes:

door mijn werk heb ik heel weinig tijd gehad, en als ik wel tijd had dan geen geld, maar volgende maand heb ik van beide wat over en ga ik er vol tegen aan.

Posted

Ben benieuwd, ziet er goed uit. Wel een hele hoop werk geweest. Denk dat je dat snel vergeten bent als je er straks meer rond rijd.