BlackBear Posted January 27, 2007 Report Posted January 27, 2007 Mooie nieuwe afdeling. Nou wil het toeval dat wij op zoek zijn naar een nieuwe collega. Voor 3 dagen per week. Iemand die wat ervaring heeft in het verkopen. Eigenlijk een topper. Auto staat klaar met collectie en telefoon. Kortom ben jij de topper die wij zoeken reageer. Het engelvaart team (www.engelvaart.com)
Reservoir Dogs Posted January 27, 2007 Report Posted January 27, 2007 Mooie nieuwe afdeling.Nou wil het toeval dat wij op zoek zijn naar een nieuwe collega. Voor 3 dagen per week. Iemand die wat ervaring heeft in het verkopen. Eigenlijk een topper. Auto staat klaar met collectie en telefoon. Kortom ben jij de topper die wij zoeken reageer. Het engelvaart team (www.engelvaart.com) eeeeuuuuhhh Jeep van de zaak? DAN! kom ik praten!
Guest laredozwart Posted January 28, 2007 Report Posted January 28, 2007 Mooie nieuwe afdeling.Nou wil het toeval dat wij op zoek zijn naar een nieuwe collega. Voor 3 dagen per week. Iemand die wat ervaring heeft in het verkopen. Eigenlijk een topper. Auto staat klaar met collectie en telefoon. Kortom ben jij de topper die wij zoeken reageer. Het engelvaart team (www.engelvaart.com) moge henderik je hebt een pbje
www.jeepie.nl Posted January 28, 2007 Report Posted January 28, 2007 Je wordt morgen gebeld. Mazzel Rene
BlackBear Posted March 14, 2007 Author Report Posted March 14, 2007 Mijn Topic kan gesloten worden. Ik ben inmiddels voorzien. Gr Hendrik
Recommended Posts