Eelco Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Dacht ik gisteren lekker uit eten te gaan met mijn auto, laat ik de radio een half uurtje aan, om een lekker muziekje te hebben in de garage. Start ie niet! balen . De auto proberen aan te duwen, nog niet, auto slepen, nog niet. Toen eerst maar uit eten geweest en toen weer gesleept, en gelukkig deed ie het weer. Vandaag gekeken wat er aan de hand kon zijn, want het is toch niet (lijkt mij) de bedoeling dat een radiotje je accu in een half uurtje leeg trekt. Maar toen bleek het accuwater dus bijna helemaal op te zijn. Was dus gelukkig voor 99 cent weer klaar. Hij doet het weer perfect ! Quote
Sjikita Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Waar kan je met je auto binnen om te eten Eelco ????? Ga ik daar ook eens eten met mijn auto. Quote
bokkieandijk Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Was vast ff een snelkraak bij de plaatselijke friettent. Quote
Bumper Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Of letterlijk de drive-inn genomen bij de Mc? Quote
BULL Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Ja bumper volgens mij is het ook een MC drive of een Burger King Dus Banaan als je met je JEEP wilt eten probeer het eens bij een van de 2 BULL Quote
Sjikita Posted March 23, 2004 Report Posted March 23, 2004 Hebben zo'n dikke palen voor het gebouw staan, Zou ik die eruit kunnen lieren ?????/ Quote
BULL Posted March 23, 2004 Report Posted March 23, 2004 met een V8 en een beetje kracht gaat het lukken Banaan. Anders gewoon een banane shake BULL Quote
Tribalman Posted March 24, 2004 Report Posted March 24, 2004 Goh een half uurtje..... ben toch wel blij met mijn red top optima dan geen accuwater,,,,geen onderhoud... dat is btw ook het enige dat geen onderhoud bij mijn jeep nodig heeft en me eigenlijk ooit in de steek lat. T Quote
Utah Posted March 24, 2004 Report Posted March 24, 2004 Wordt het tijd dat ze de Jeep Optima gaab bouwen. Quote
Tribalman Posted March 24, 2004 Report Posted March 24, 2004 Ben ik al mee begonnen maar duurt nog efe voor dat hij klaar is T Quote
Mav Posted March 24, 2004 Report Posted March 24, 2004 Originally posted by Tribalman@Mar 24 2004, 06:39 Goh een half uurtje..... ben toch wel blij met mijn red top optima dan geen accuwater,,,,geen onderhoud... dat is btw ook het enige dat geen onderhoud bij mijn jeep nodig heeft Same here Quote
Recommended Posts