The Kick Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 zou ook kunnen Dez.. ik vind het vreemd dat dat bij de ene dus wel gaat en bij de ander niet. Bij Imageshack staat duidelijk dat ze niet hotlinken.Betaal jij iets voor je abbo? Zo niet, dan doet Kick dus iets niet goed. heb geen probleem om foto's en zo via ImageShack hier te plaatsen alle afmetingen en opties mogelijk vroeg me alleen af of ik die ook "buiten" dit Forum kon zien blijkt dus van niet testje op Forum met foto kun je natuurlijk altijd zien als je "voorbeeld van bericht" klikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 heb geen probleem om foto's en zo via ImageShack hier te plaatsen alle afmetingen en opties mogelijk vroeg me alleen af of ik die ook "buiten" dit Forum kon zien blijkt dus van niet testje op Forum met foto kun je natuurlijk altijd zien als je "voorbeeld van bericht" klikt Dat is vreemd, de instellingen hier zijn identiek aan die op andere forums.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 /me heeft een hekel aan betalen ik betaal alleen een beetje aan Flickr + tig albums nix aan imageshack ( hoewel ze het wel verdienen) zichtbaar (imagshack) buiten forum ) gebruik ik de link directly to friends Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kick Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Dat is vreemd, de instellingen hier zijn identiek aan die op andere forums.. weet niet of we hetzelfde bedoelen, maar ik ga als volgt te werk heb in een Word doc een tekst opgemaakt in de tekst komen afbeeldingen nu host ik een afbeelding bij ImageShack vervolgens plak ik de link in mijn tekst ik zie daar dus GEEN afbeelding maar alleen de link vervolgens kopieer ik mijn tekst waar die link in staat hier in een nieuw bericht klik op "voorbeeld van bericht" en zie dus de afbeelding staan want de afbeelding was dus al bij ImageShack opgeslagen het nieuwe bericht verwijder ik weer ik wilde controleren of de afbeelding netjes en niet te groot in de tekst zou staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kick Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 heb gekozen om de afbeeldingen via m'n eigen website te linken dus staat er in m'n tekst een link naar de afbeelding de afbeelding zelf is niet te zien als ik bij "afbeelding invoegen" de link invoer dus wel oke, maar als het veel afbeeldingen zijn moet ik voor elke afbeelding een link invoeren kan dat ook zonder "afbeelding invoegen" ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poison Ivy Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poison Ivy Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkGreen Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 ik heb er net een paar geplaatst maar nu zit ik aan en quotum. Kan ik dan morgen weer wat plaatsten of hoe werkt dat? Wil jullie toch nog wat foto's niet laten missen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 (edited) waarom niet uploaden naar www.imageshack.us simpel en geen limiet kunt ook grote fotos uploaden 1/ bladeren(browse) 2/ uploaden 3/ en de forum link in je bericht plakken ( hotlink for forums aanklikken tot hij blauw wordt. dan op je toetsenbord ctr+c ( copy) 4/ in je bericht plakken (ctrl+V) Edited April 8, 2009 by dezperado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 ff een klein testje [url=http://img19.imageshack.us/my.php?image=2006jeepgrandcherokeeex.jpg]http://img19.imageshack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Oeps verkeerd gedaan denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De zandhopper Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 http://img27.imageshack.us/img27/6696/02042009226.jpg Bij deze een foto om te proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masis Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Had niks te doen, dus maar even een kleine How-to gemaakt. Internet Explorer en Firefox werken iets anders. Als je Firefox hebt: 1) Zoek een foto uit op internet, of upload zelf een foto op internet. 2) Ga naar de foto, en klik er met de rechtermuisknop op en ga naar: Afbeeldingslocatie kopiëren: Oke, de afbeeldingslocatie is gekopieerd. Ik ga nu met Internet Explorer een afbeeldingslocatie kopiëren, en hierna plakken. Plakken is voor beide programma's hetzelfde. 1) Zoek een foto uit op internet, of upload zelf een foto op internet. 2) Ga naar de foto, en klik er met de rechtermuisknop op en ga naar: Eigenschappen 3) Ga dan naar Adres(URL) en selecteer alles wat er achter staat, klik vervolgens op het geselecteerde gedeelte met de rechtermuisknop, en klik op kopiëren. Dat was het kopieren voor Internet Explorer. Om de foto te plakken: 1) Ga naar Jeepforum, om een reactie te plaatsen. Klik dan hier: 5) Klik met de rechtermuisknop op de lege witte balk, en klik op Plakken: Klik dan op Ok: En klaar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utah Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Die is mooi geworden Nu het dakkie nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De zandhopper Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 http://yfrog.com/0a02042009225hj Hier nog een foto ik weet alleen niet hoe je de foto zichbaar op het forum krijgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menno Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 (edited) je kopieert bij codes/direkt en dan plakken in jeepforum bij afbeeldingen Edited April 9, 2009 by Menno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De zandhopper Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 OK Menno, ik heb nu de foto gekopieerd en vervolgens hier ingeplakt dan krijg ik de foto direct te zien anders krijg je de codes die je dan moet aanklikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Wrangler Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Hallo kijk even of het bij mij werkt een foto plaatsen grt Herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 je hebt de verkeerde link Herman je moet lager de eerste links staat achter thumbnail dat is duimnagel=klein onder de foto staat hotlink for forums even het vinkje weg halen van details op de link gaan staan tot hij blauw wordt en dan in je bericht palkken = CTRL+ V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utah Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Hallo kijk even of het bij mij werkt een foto plaatsen grt Herman Ff .th weggehaald. En dan................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodapro Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Hey hoe kan ik gewoon een fotootje uploaden. in een bericht?? Ik snap niks van "Typ de URL van de afbeelding in:" Dat kan toch makkelijker??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Je kan deze gebruiken of dit topic nog eens doorlezen. het werkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trickie Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 (edited) testjes zijn gelukt via imageschack...... Edited November 12, 2009 by Trickie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel70 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 kan mij iemand uitleggen wat ik verkeerd doe,als ik reageer ergens op komt mijn vorige xj foto erbij en niet mijn huidige wj.bij mijn profiel is het wel goed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts