Beest Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 laaste tijd veel vragen over het plaatsen van foto's op forum dus hier een uitleg eerst hier klikken http://www.imageshack.us/ dan even op plaatje klikken voor groter plaatje bij rode pijl kan je je foto uitzoeken vinkje bij groene pijl zetten en op 640x480 zetten dan bij blauwe pijl op "host it" klikken dan krijg je een nieuw scherm ziet er zo uit even op plaatje klikken voor groter plaatje met "Thumbnail for forums (1)" (paarse pijl) kan je een "klikbaar" plaatje maken zoals hier boven de tekst selecteren en dan hier direct op forum plaatsen [URL=http://img124.imageshack.us/my.php?image=uitlegvoorplaatsenfoto8gx.jpg][IMG[/color][color="#cc33cc"]http://img124.imageshack.us/img124/2363/uitlegvoorplaatsenfoto8gx.th.jpg[/IMG][/URL] ik zelf gebruik altijd die bij de zwarte pijl, tekst selecteren en dan hier in forum met dit plaatje in forum plaatsen ........zo klaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87wrangler Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Originally posted by Beestik zelf gebruik altijd die bij de zwarte pijl, tekst selecteren en dan hier in forum met dit plaatje in forum plaatsen Waarbij ik nog wil opmerken dat je dan in de forum instellingen, in je instellingen scherm, wel voor "Rich Text Editor" moet hebben gekozen. Heb je de standaard editor, dan moet je op "img" knop klikken, de gekopieërde link erachter plakken, en nogmaals op de "img" toets klikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamikaze Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Ik ga het straks even proberen thnx. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 naar www.imageshack.us en bladeren >>> dan host it en de navolgende link in je bericht en klaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUFFALO Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Nog simpeler is het om onder "tools "op Imageshack de quickloader te installeren en dan direct je foto te uploaden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Nog simpeler is het om onder "tools "op Imageshack de quickloader te installeren en dan direct je foto te uploaden voor als je er ervaring mee hebt wel dat doe ik ook. rechtermuisknop en klaar maar als je nog nooit een foto hebt geupload kun je beter simpel beginnen zoals hierboven uitgelegd bladeren > hostit en plakken die link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Newbe Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 En als ik dan een link plaats, hoe krijg ik dan voor elkaar dat er een stukje geschreven tekst staat met "daarachter" de link?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pullie Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 text typen, even gedeelte waarachter je de link wil hebben highlighten en dan op hyperlink invoegen klikken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvW Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Hallo sinds kort op dit forum maar kan eigenlijk niet vinden hoe plaatsjes in een bericht te plaatsen, via bovenstaande uitleg lukt het mij niet. Alvast bedankt:blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted May 21, 2008 Report Share Posted May 21, 2008 Ook niet met dit of dit knopje in het reaktieveld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramon2 Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Krijg nou rood haar, het lukt me plaatjes te zetten... :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratteplaag (Dave) Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 (edited) Edited October 15, 2008 by ratteplaag (Dave) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo-cj7 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 gò lukt mij ook nog om een foto op deze manier te plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fr-ed Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 test je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramon2 Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Nu lukt het me wel om via imageshack een plaatje te plaatsen, maar als ik hem test door erop te klikken (in het uiteindelijke bericht) dan word deze niet vergroot. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? De onderstaande plaatjes van Fr-ed, theo-cj7 en ratteplaag vergroten na het aanklikken, maar die van mij daaronder niet. Edited December 1, 2008 by Ramon2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo-cj7 Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 klein gokje, je voert de link van de thumbnail in in plaats van de link van de vergrootte foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Nu lukt het me wel om via imageshack een plaatje te plaatsen, maar als ik hem test door erop te klikken (in het uiteindelijke bericht) dan word deze niet vergroot. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?De onderstaande plaatjes van Fr-ed, theo-cj7 en ratteplaag vergroten na het aanklikken, maar die van mij daaronder niet. Klopt, die plaatjes hebben ze zelf toegevoegd met behulp van de paperclip bovenin het textvak. Probeer het maar eens... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramon2 Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 [attach]3168[/attach] En jawel, tis gelukt! Dus ik heb www.imageshack.us dus helemaal niet nodig, rechtstreeks een plaatje uppen vanaf je pc is al voldoende. Thanks!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 [attach]3168[/attach]En jawel, tis gelukt! Dus ik heb www.imageshack.us dus helemaal niet nodig, rechtstreeks een plaatje uppen vanaf je pc is al voldoende. Thanks!! Yup, maar gebruik het niet al te vaak.. plaatjes spammen etc lekker via imageshack (en al die anderen) laten lopen, anders zit je zo aan je max. Voor serieuze onderwerpen wel zo [rettig idd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramon2 Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Yup, maar gebruik het niet al te vaak.. plaatjes spammen etc lekker via imageshack (en al die anderen) laten lopen, anders zit je zo aan je max.Voor serieuze onderwerpen wel zo [rettig idd.. Ik ben niet zo van het spammen, dus komt helemaal goed... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kick Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 ik ben op m'n pc een artikel aan het opmaken dat ik op dit Forum wil plaatsen hierin worden veel tekeningen (van Jeeps natuurlijk) verwerkt deze host ik bij ImageShack waar ik een account heb de link plak ik in m'n tekst echter dan zie ik de afbeeldingen niet als ik een testje op dit Forum maak, dan zie ik ze wel iemand een idee of ik iets in moet stellen bij ImageShack ? of zijn de afbeeldingen alleen op dit Forum zichtbaar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Imageshack staat 'hotlinken' niet toe, dus hier direct een plaatje bekijken wat op de server van Imageshack staat zou eigenlijk niet moeten kunnen. De link of thumbnail doet het wel. Misschien had je die genomen teon je het wel kon zien? Het beste (voor de lezer het makkelijkst) wat je kan doen is de foto's op je eigen webspace onderbrengen en van daaruit linken. Of direct uploaden, al is dat gelimiteerd en nu met de huidige serverproblemen misschien niet zo handig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Ik zet al mn plaatjes erop via imageshack en heb er geen problemen mee Misschien plaatje te groot?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameel Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 (edited) Ik zet al mn plaatjes erop via imageshack en heb er geen problemen mee Misschien plaatje te groot?? zou ook kunnen Dez.. ik vind het vreemd dat dat bij de ene dus wel gaat en bij de ander niet. Bij Imageshack staat duidelijk dat ze niet hotlinken. Betaal jij iets voor je abbo? Zo niet, dan doet Kick dus iets niet goed. Edited February 6, 2009 by Kameel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utah Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Ik zet al mn plaatjes erop via imageshack en heb er geen problemen mee Dito ennnuuuh gratis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts