Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Als de APK keurmeester de kentekenplaat niet goed kan  "lezen"......(na jaren van wel goedgekeurd te zijn geweest)

image.jpeg.979cedfe518316200eb9a0a2eff6678d.jpeg

Edited by OIIIIIIIO
18.2. toegevoegd
  • OIIIIIIIO changed the title to Hoe kan je kentekenplaat 18.2 vermelding krijgen?
Posted

Afspraak bij RDW maken voor een schouwing. Zij beoordelen dan of je de Amerikaanse platen mag voeren.

Eventueel wat fotos verzamelen van gelijke voertuig met ook een kleine kenteken plaat.

Posted (edited)

Waar hij (RDW keurmeester) vooral naar keek of de kentekenplaat op een andere plek gemonteerd kon worden..... hij vroeg mij ook of ik een oplossing had, tja...,  kleine plaatjes misschien?

Edited by OIIIIIIIO
Posted

Tja, een andere plaats..... die is er niet echt.  Alhoewel, in de velg van het reservewiel past een kenteken plaat. 

Posted

Toen ik deze TJ kocht heb ik er wel gelijk vanaf de dealer (Chrysler Loon op Zand) "kleine kentekenplaatjes" opgezet. In het blad 4WD stond mijn TJ enkele jaren afgebeeld (met de kleine plaatjes) in de advertentie van CLOZ.