jeroen83 Posted November 10 Report Posted November 10 Beste Jeepers, Ik weet niet of dit in het goede gedeelte gepost wordt, echter heb ik een vraag tbv 4x4 Veenendaal. Er staat hier een leuke GC uit 98 te koop, en hier heb ik mogelijk wel interesse in. Echter kan ik over het bedrijf 4x4 Veenendaal niets vinden. Is er iemand die dit bedrijf kent en hier wat meer over kan vertellen, mag eventueel ook per PB. Alvast bedankt voor jullie hulp. Groet Jeroen Quote
Ab Posted November 13 Report Posted November 13 Geen idee, waarschijnlijk een nieuwe speler in de markt. Hun FB pagina is vanaf 2023 actief. 1 Quote
jeroen83 Posted November 13 Author Report Posted November 13 Ja zover was ik ook. Ze hebben een leuke ZJ te koop. Goed onderhouden en onderhoud aantoonbaar. Wel een kmstand van 244000km Quote
Ab Posted November 13 Report Posted November 13 Er is waarschijnlijk maar één manier om er achter te komen..... er naar toe! 1 Quote
jeroen83 Posted November 13 Author Report Posted November 13 Haha dat klopt. Maar stel dat al het onderhoud klopt van A tot Z Hoe betrouwbaar zijn de 5.2, en kunnen deze hogere kmstanden aan? Ik kan qua onderhoud en t nodige reparaties gelukkig zelf. Quote
Ab Posted November 15 Report Posted November 15 De 5,2 is een betrouwbare werker, kan met goed onderhoud lang mee. Ik zie regelmatig kilometer standen boven de 400.000km. De automaten hebben dan meestal we een revisie achter de rug. 1 Quote
Recommended Posts