michel1972 Posted June 21 Report Posted June 21 Goedendag allemaal, Bij de wrangler TJ uit 2006 heb ik sinds kort een trilling als ik het gas los laat. Of ik nu 60 80 100 of 120 rij als ik het gas los laat heb ik een trilling in de auto. Bij gas geven langzaam of snel nergens last van. Als ik 100 rij constant ook nergens last van. Het is alleen aanwezig bij het gas loslaten. 6 bak schakelt probleemloos en de motor loopt mooi Kruisjes vervangen, remmen gedaan, olie ververst, wiellagers vervangen, banden zijn uitgelijnd en goed, bushings verhoging zijn nieuw. Iemand een idee? Quote
Cannonball Posted June 21 Report Posted June 21 Kruisjes vervangen zeg je, ook in de aandrijf assen? De hoek van de aandrijfas achter correct? Dat deze tijdens acceleratie wel in de juiste hoek staat maar bij uitrollen in een andere hoek terecht komt? Pinion as/moer zit nog op de juiste spanning/plek? Quote
michel1972 Posted June 22 Author Report Posted June 22 14 hours ago, Cannonball said: Kruisjes vervangen zeg je, ook in de aandrijf assen? De hoek van de aandrijfas achter correct? Dat deze tijdens acceleratie wel in de juiste hoek staat maar bij uitrollen in een andere hoek terecht komt? Pinion as/moer zit nog op de juiste spanning/plek? Ik ga dat controleren Thanx Quote
Recommended Posts