Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dag. Mijn middenconsole (XJ bouwjaar 1999) zit niet lekker vast. Met name aan de achterzijde gaat dat ding alle kanten op, niet fijn. Dus ik denk ik haal die er een helmaal uit om te kijken hoe e.e.a. bevestigt zit. Nu zit daar een electronisch component voor de airbags (zie foto) met daarom boven een hard plastic onderdeel. De binnenbak van de middenconsole zit daaraan bevestig met twee schroeven en daarmee dus de achterzijde. Die plastic cover is kapot op de plekken waar de schroeven horen te zitten. Zie foto's. Ik heb lopen zoeken op internet maar ik kan dat onderdeel niet vinden. Iemand een idee?

IMG_2767.jpeg

IMG_2766.jpeg

Posted

Ik heb daar ooit een aluminium plaatje op gelijmd, en daar twee gaatjes op de originele plaats geboord. Kan je m gewoon weer monteren....

Posted

Had ik ook overwogen. Maar van de drie bevestigen was er al een afgebroken. Ik heb vervolgens gezocht met Google lens en daar kwam ik een aftermarket metalen versie tegen. Die heb ik besteld.

Scherm­afbeelding 2025-06-15 om 10.30.27.png