Utah Posted January 2, 2006 Report Posted January 2, 2006 Neem op de A73 afslag nummer 3. Blijf vervolgens de borden richting Groesbeek volgen. U komt vanzelf op de N271 terecht. Na Molenhoek gaat u linksaf richting Groesbeek. In Groesbeek gaat u voor de molen op de rotonde linksaf richting Nijmegen. U blijft dan alsmaar rechtdoor rijden tot u op een T-splitsing komt. Hier gaat u linksaf richting Nijmegen. U passeert een Total benzinestation aan uw linkerhand. In een scherpe bocht naar rechts moet u linksaf en meteen weer rechts. Daar staan de borden naar V.V. Germania, Sportpark Noord. Volg vanaf hier de ANVT bordjes. Quote
BlackBear Posted January 2, 2006 Report Posted January 2, 2006 Jammer Werken. Voor mij dus niet. Groeten Hendrik Quote
Barthje Posted January 2, 2006 Report Posted January 2, 2006 VET ik kom cker ook kijken heb wel wachtdienst van me werk dus zal nie mee rijden volgende keer Quote
johnnylinders Posted January 7, 2006 Report Posted January 7, 2006 kom ook wel kijken ben benieuwd hoe dat allemaal gaat mischien doe de volgende keer mee johnnylinders bezoek onze website Quote
BlackBear Posted January 8, 2006 Report Posted January 8, 2006 Achter elkaar aanrijden met af en toe een file. Gr Hendrik Quote
jeeplover Posted January 9, 2006 Report Posted January 9, 2006 Mag iedereen die een jeep heeft daar aan mee doen. Is dat een dag of meerdere dagen. Yves , jeep_lover66@hotmail.com Quote
Kameel Posted January 9, 2006 Report Posted January 9, 2006 Mag iedereen die een jeep heeft daar aan mee doen. Is dat een dag of meerdere dagen.Yves , jeep_lover66@hotmail.com Het is 1 dag.. maar zoals Black Bear al zei, niet het leukste terrein. Niet dat we mogen klagen met nog maar zo weinig terreinen in NL. Quote
Utah Posted January 10, 2006 Author Report Posted January 10, 2006 Het is 1 dag.. maar zoals Black Bear al zei, niet het leukste terrein.Niet dat we mogen klagen met nog maar zo weinig terreinen in NL. Tis wel een mooi terrein maar anders geregeld dan waar wij op zitten te wachten. File rijden kan je ook gratis. Op de A2 ofsow. Quote
charlie Posted January 15, 2006 Report Posted January 15, 2006 Ik denk dat ik hier maar weer eens ga kijken. Quote
Ogdak Posted January 15, 2006 Report Posted January 15, 2006 Vergeleken met dec. 2004, laatste keer dat ik er geweest ben, zit er nu meer "uitdaging" in het terrein. Quote
spiderman Posted January 16, 2006 Report Posted January 16, 2006 Vergeleken met dec. 2004, laatste keer dat ik er geweest ben, zit er nu meer "uitdaging" in het terrein. klinkt veel belovend Quote
Ogdak Posted January 16, 2006 Report Posted January 16, 2006 Vergeleken met dec. 2004, laatste keer dat ik er geweest ben, zit er nu meer "uitdaging" in het terrein. Begrijp niet helemaal hoe deze opmerking hier terecht is gekomen, had in het Heerde 15-jan-2006 draadje moeten staan. Hoop dat ik geen verwarring heb gesticht. Quote
Ogdak Posted January 19, 2006 Report Posted January 19, 2006 Algemene Nederlandse Vereniging van Terreinvoertuigen. Wat je met google al niet kunt vinden. Quote
Barthje Posted January 19, 2006 Report Posted January 19, 2006 Algemene Nederlandse Vereniging van Terreinvoertuigen.Wat je met google al niet kunt vinden. je zult het maar bedenken heej Quote
www.jeepie.nl Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 Ben nu in Groesbeek. Er zijn denk ik 8 jeep's. Zeer veel suzuki..... Foto's plaats ik vanavond. Zit nu in de auto met pda. Mazzel Rene Quote
charlie Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 Ook ik ben weer terug uit Groesbeek. Lekker gespeeld de hele dag. Mijn foto's zijn hier te vinden. Quote
Barthje Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 ik ben vandaag ook in groesbeek geweest idd maar weinig jeeps en VEEL "susukies" was erg leuk om tezien en waarschijnlijk ga ik de volgende keer cker mee doen groetjes Bart Quote
Ogdak Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 Van wie was die ZJ zonder li. koplampglas bij charlie's foto's. Ik ben daar m'n linker ook verloren. Moet een Groesbeekse vloek zijn. Nice pic's btw. @Charlie, heb je je linker SB weer krom, of nog steeds. Quote
charlie Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 Yep, is nog steeds krom Ik heb hem alleen iets terug naar voren geplaatst zodat hij in ieder geval niet tergen het wiel aan kan komen. Quote
spiderman Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 was ook op groesbeek, met charlie de fotos die charlie heeft geplaatst zijn door mij gemaakt (mijn functie ) was erg leuk iig Quote
www.jeepie.nl Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 De foto's staan online. En Charlie en Spiderman het was leuk kennis te maken..... KLIK HIER VOOR DE FOTO'S Mazzel Quote
Ogdak Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 Zier er weer goed uit Rene. Ben benieuwd of die onfortuinlijke ZJ rijder zich nog hier meld. Quote
johnnylinders Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 ben er ook geweest maar zal eerst mijn yj maar eens verhogen hij stond voor aan de weg DIE ROOIE johnny Quote
Recommended Posts