Kameel Posted December 23, 2005 Report Posted December 23, 2005 Vrijrijden op het motorcross terrein te Heerde. (geen trial) 09:30 - 16:00 ter info: De kosten per dagevenement zijn voor niet leden: € 30,- Ook kunt u lid worden voor € 80,- ; alle evenementen zijn dan gratis Off Road Challenge Quote
dezperado Posted December 24, 2005 Report Posted December 24, 2005 Interessant... Als ik de Corsiere Blanche heelhuids door kom kun je me daar verwachten. Quote
kollee Posted December 24, 2005 Report Posted December 24, 2005 Ik/wij ook!! In Heerde dan. Die Corsiere Blanche laat ik nog maar ff aan anderen over..... Quote
6wheeler Posted December 24, 2005 Report Posted December 24, 2005 hans heb jij een kalender die achterste voren telt wij gaan naar de croisere op de 22ste en heerde is de 15e of is het al laat Quote
BlackBear Posted January 9, 2006 Report Posted January 9, 2006 Lijkt me een strak plan om te gaan. Nog meer vanuit Arnhem E.O. Groeten Hendrik Quote
ozzy Posted January 9, 2006 Report Posted January 9, 2006 Lijkt me een strak plan om te gaan.Nog meer vanuit Arnhem E.O. Groeten Hendrik Corsiere Blanche (nog even niet ) ( heerde is ook iets dichterbij ............nou ja.....uurtje rijden) mij kun je ook verwachten in heerde ( 15e ? ) grt maurice Quote
BlackBear Posted January 9, 2006 Report Posted January 9, 2006 Dan gaan wij elkaar ontmoeten Maurice. Zondag a.s. Groeten Hendrik Quote
ozzy Posted January 9, 2006 Report Posted January 9, 2006 Dan gaan wij elkaar ontmoeten Maurice.Zondag a.s. Groeten Hendrik 9.00uur (koffiebar) Quote
dezperado Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Ik zat echt te suffen Ik kom ook zondag 15 januari Heerde zet de worsten maar klaar Quote
Utah Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Lijkt me een strak plan om te gaan.Nog meer vanuit Arnhem E.O. Groeten Hendrik Ik twijfel nog ff. We hebben namelijk nog iets anders in de agenda staan. Quote
BlackBear Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Dan neem je toch een agendavrijesnipperdag Tot zondag Groeten Hendrik En 9 uur is wel wat vroeg Maurice Quote
Jim Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Misschien kom ik ook wel, met m'n nieuwe aanwinst. Effe afwachten. Quote
Eric j Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Moet helaas werken a.s. zondag, van 9.00-18.00 uur, dus dat gaat onmogelijk. zag het gister al staan, maar geen der lieftallige collega's kan de dienst ruilen.. (ik werk in een klein team, de spoeling is dun"d'r zijn d'r altijd wel een paar ziek). Hoeveel x per jaar is die "outdooractiviteit" eigenlijk in Heerde, want ik knap er in principe zo naar toe, klein stukkie rijden. Oh ja, dat wilde ik jullie nog vertellen: pas geleden - ook op een zondag trouwens - meende ik een leuk stukkie terrein te hebben "" ontdekt", bij het NAVO-depot in Coevorden (je mocht er niet als particulier op, maar ja er was niemand te zien dus wat doe je dan als Jeeper..) Dus natuurlijk effe proberen, er lagen ook veel diepe plassen (alleen maar mooi, Ja toch?). anyway: op een gegeven moment zat ik dus echt vast en kon er niet meer uit komen in de 4x4.. :bye2: :bye2: Bleek ik door een baan met plassen te zijn beland waar normaliter tanks door rijden en ik stond precies met de wielen vrij, zwevend, omdat ik met het gedeelte tussen de wielen/onder de auto op een zandbank was beland.. Heb die middag maar bij een boer aangebeld die de jeep er met een tractor uit kwam halen.. Die vent vond het prachtig. Pff wist ik veel van die "vaargeulen"van die tanksporen. Quote
dezperado Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 had me er ff uit laten trekken door een tankje en Heerde gewoon de agenda hier in de gaten houden en ook van www.jeepclub.nl Quote
ozzy Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Dan neem je toch een agendavrijesnipperdagTot zondag Groeten Hendrik En 9 uur is wel wat vroeg Maurice sorry ,was iets te antoesiast 10.00uur is ook een mooie tijd grt maurice (utha gewoon komen ) Quote
Menno Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 ik zou ook komen, maar ik hoor net dat ik mee naar een feestje moet das nu weer balen Quote
dezperado Posted January 12, 2006 Report Posted January 12, 2006 ik zou ook komen, maar ik hoor net dat ik mee naar een feestje moet das nu weer balen Wij maken er wel een feestje van in Heerde Quote
spiderman Posted January 12, 2006 Report Posted January 12, 2006 hou je het deze keer wel heel hans Quote
dezperado Posted January 12, 2006 Report Posted January 12, 2006 hou je het deze keer wel heel hans Wie heeft er nou een gebroken achteras jij of ik ??? Quote
droopy Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Hoi Mischien dat ik nog even kom kijken Zondag Groet Albert Quote
dezperado Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 HoiMischien dat ik nog even kom kijken Zondag Groet Albert leuk zie je dan Quote
kollee Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 tis koud Hans, neem je je muts weer mee.......??? Quote
spiderman Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Wie heeft er nou een gebroken achteras jij of ik ??? ik heb een gebroken achteras met mijn fiets, maar dat heb je he met die standaard assen jij had een gebroken steekas toen toch? is niet de bedoeling dat je dat weer doet lijkt mij Quote
Recommended Posts