Jimmyvo Posted September 1, 2021 Report Posted September 1, 2021 Hallo, ik ben Jimmy en heb recent een Jeep Wrangler 4.0 Tj gekocht. De planning is om deze geheel netjes en vooral technisch goed te maken, dit is mijn eerste jeep dus hoop hier wat wegwijs te worden qua adressen en reparaties. Gr Jimmy Quote
Jerrold Posted September 1, 2021 Report Posted September 1, 2021 Welkom en mooie jeep heb je. Ik weet niet waar je vandaan komt en of je er ook mee in het terrein wilt rijden maar volgend weekend is er een evenement op het strand in ouddorp. Daar kan je dan op het strand rijden. Quote
Jimmyvo Posted September 1, 2021 Author Report Posted September 1, 2021 Klopt ik kom uit Den Bosch, herken je de plek op de foto? Quote
Jimmyvo Posted September 1, 2021 Author Report Posted September 1, 2021 Bedankt Jerrold, is er ergens meer info te vinden? Quote
Jerrold Posted September 2, 2021 Report Posted September 2, 2021 Jimmy. Op www.jeebee.nl kan je info vinden over het rijden in Ouddorp. Je kan ook kijken op www.terrein.nu daar kan je nagenoeg alle evenementen zien van meerdere clubs. Quote
wimvan hezik Posted September 12, 2021 Report Posted September 12, 2021 Welkom Jimmy, Mooi weer een Jeeper in de omgeving . Quote
Recommended Posts