OIIIIIIIO Posted January 25, 2021 Report Posted January 25, 2021 Hoi allemaal, Iemand die weet welk merk subwooferspeaker past als vervanging van de originele Sub? Quote
Kapt. Bob Posted January 25, 2021 Report Posted January 25, 2021 (edited) Op Crutchfield.com kun je uitgebreid op bouwjaar, merk en uitvoering/inbouwlocatie naar speakers zoeken. Je hebt keuze uit ca. 80soorten dus daar moet vast iets bij zitten. 😊 Ik raad je nog wel aan om nog even naar de impedantie, het aantal ohms op de huidige speakers te kijken. Wanneer er nu 2 Ohm speakers zijn gemonteerd en je vervangt deze door speakers met een hogere weerstand van 4 Ohm dan moet je het volume van je autoradio hoger zetten om hetzelfde geluidsniveau te halen. 🎶 Edited January 25, 2021 by Kapt. Bob Quote
OIIIIIIIO Posted January 26, 2021 Author Report Posted January 26, 2021 Crutchfield.com heeft alle speakers met een "behoorlijk" prijskaartje.... ik zocht eigenlijk iets wat snel leverbaar is bij een lokale leverancier van pioneer, sony of kenwood, maar er is geen info over... Quote
Kapt. Bob Posted January 26, 2021 Report Posted January 26, 2021 5 uur geleden zei OIIIIIIIO: Crutchfield.com heeft alle speakers met een "behoorlijk" prijskaartje.... ik zocht eigenlijk iets wat snel leverbaar is bij een lokale leverancier van pioneer, sony of kenwood, maar er is geen info over... Levert de website van Crutchfield helemaal geen resultaat met merk of type op??? Niemand is verplicht om aan de andere kant van de oceaan te kopen natuurlijk... Quote
OIIIIIIIO Posted January 26, 2021 Author Report Posted January 26, 2021 @Kapt. Bob Ik bestel hem bij Quadratec, een gecoate speaker zodat het wat langer mee kan gaan... $90 Quote
OIIIIIIIO Posted February 16, 2021 Author Report Posted February 16, 2021 Vandaag binnen, gelijk gemonteerd... Quote
Recommended Posts