Jurjen Posted January 19, 2021 Report Posted January 19, 2021 (edited) Iemand ervaring met het inbouwen van H0e938aed2caa4bf6b2beb39149a66fb2f.webpom de orginele radio te vervangen? Er staat bij dat dit apparaat de originele versterker niet ondersteund maar hoe moet ik dat zien? Wordt de versterker 'buitenspel gezet' of werkt het helemaal niet als een losse versterker is ingebouwd? Is te koop bij ome Ali E. Edited January 19, 2021 by Jurjen Quote
A.J Posted August 14, 2021 Report Posted August 14, 2021 Onlangs heb ik ook een nieuwe. Android radio ingebouwd. (joying) de versterker (infinity) wordt op de speaker uitgangen aangesloten. Alleen de amp out aansluiting van de radio heeft een te laag voltage zodat de versterker niet aangaat. Maar dit opgelost door hiervoor in d plaats de antenne aansluiting te gebruiken. Quote
Jurjen Posted January 15, 2022 Author Report Posted January 15, 2022 Door omstandigheden : corona - niet naar ZA kunnen etc.etc. de echte Jeep even gelaten voor wat-ie was. Iig dank voor je antwoord. Ben nu bezig een Wrangler op elektriciteit te bouwen omdat datr moet van Frans Timmermans. Eerst maar eens begonnen in schaal 1/10 om te leren......... Quote
Ab Posted January 15, 2022 Report Posted January 15, 2022 1 hour ago, Jurjen said: Ben nu bezig een Wrangler op elektriciteit te bouwen omdat datr moet van Frans Timmermans. Eerst maar eens begonnen in schaal 1/10 om te leren......... 🙂Rofl Quote
Jurjen Posted March 27, 2024 Author Report Posted March 27, 2024 3 minuten geleden zei Jurjen: Ach, op 1 been kun je niet (hard) lopen zeg ik dan maar...........😁 Quote
Recommended Posts