RichyV Posted December 12, 2020 Report Posted December 12, 2020 Beste allemaal.... Ik heb een vraag over schokbrekers mbt mijn Cherokeechief uit 1978. 3 jaar geleden heb ik er achter, luchtvering onder laten zetten, deze lopen nu na ze te hebben opgepompt na enkele dagen weer leeg en bonkt mijn auto na ierdere hobbel in de weg, dus zijn ze weer leeg en zitten op zn eindpunt, wat is raadzaam? Weer luchtvering eronder ? Of gewoon gasdempers ? Ik zou wel graag dat de kont wat hoger blijft staan zonder de auto te moeten verhogen, dat wil ik niet, welke vaste dempers zou ik dan moeten aanschaffen ? Ik deel graag jullie kennis hierin, Thxs.. Monroe Max Air Shock Absorbers Quote
REAL STRANGLER Posted December 12, 2020 Report Posted December 12, 2020 Hoi, Een schokbreker is geen hulpveer. Als je veren wat slap zijn geworden , mag ook wel na 42 jaar, adviseer ik nette nieuwe bladveren te installeren. Zal je zien dat je Jeep veel fijner rijdt. Succes Siert. Quote
RichyV Posted December 12, 2020 Author Report Posted December 12, 2020 Hallo, ja, dat had ik al in de kantlijn staan 😉 thxs. Quote
Recommended Posts