amkoens Posted September 30, 2020 Report Posted September 30, 2020 beste leden.... ik wil heel graag de roestplekjes laten doen van mijn xj. Oa. voorspatbord rechts.... Ben nu bij een paar autoschade herstel bedrijven geweest.... die zeggen alleen maar... zou je dat wel doen.... is de auto dat wel waard... uh ja! antwoord ik dan.... vervolgens krijg ik torenhoge prijzen te horen. Van 650 euro voor voorspatbord rechts tot 4k en meer voor plekjes rondom. Dit kan en mag toch niet zoveel kosten. Heeft iemand een tip? Of kent iemand van jullie een partij die het wel leuk vind om Jeeps weer mooi te maken. Krijg de indruk dat ik niet bij de autoschadeherstel bedrijven moet zijn. gr Alex Quote
Jerrold Posted September 30, 2020 Report Posted September 30, 2020 Misschien handig om te vermelden van welke regio je komt. Quote
amkoens Posted September 30, 2020 Author Report Posted September 30, 2020 Goeie!.... woonachtig regio Utrecht Quote
www.jeepie.nl Posted September 30, 2020 Report Posted September 30, 2020 Ik had laatste wat schade ik ik wilde laten maken aan mijn dochter haar 206cc en heb op onderstaande site foto's geplaatst met gegevens Ik kreeg diverse offertes met grote verschillen en heb toen een partij gekozen. Daarna langs gegaan en een afspraak gemaakt. Was een gewone grote plaatwerker. Alles perfect gemaakt. Verschil in prijs was echt groot tussen de 4 aanbiedingen die ik kreeg. https://www.fixico.nl/ 1 Quote
amkoens Posted October 4, 2020 Author Report Posted October 4, 2020 Op 30/9/2020 om 10:55 PM zei www.jeepie.nl: Ik had laatste wat schade ik ik wilde laten maken aan mijn dochter haar 206cc en heb op onderstaande site foto's geplaatst met gegevens Ik kreeg diverse offertes met grote verschillen en heb toen een partij gekozen. Daarna langs gegaan en een afspraak gemaakt. Was een gewone grote plaatwerker. Alles perfect gemaakt. Verschil in prijs was echt groot tussen de 4 aanbiedingen die ik kreeg. https://www.fixico.nl/ thanks!! ga gelijk even kijken Quote
amkoens Posted October 5, 2020 Author Report Posted October 5, 2020 22 uur geleden zei amkoens: thanks!! ga gelijk even kijken fixico geprobeerd. Aanvraag afgewezen. Snap ik aan de ene kant ook wel. Online reparatie inschatten was niet mogelijk. Fixico geeft overigens aan dat ze alleen cosmetische schades in behandeling nemen. Quote
www.jeepie.nl Posted October 21, 2020 Report Posted October 21, 2020 (edited) Op 5/10/2020 om 10:00 AM zei amkoens: fixico geprobeerd. Aanvraag afgewezen. Snap ik aan de ene kant ook wel. Online reparatie inschatten was niet mogelijk. Fixico geeft overigens aan dat ze alleen cosmetische schades in behandeling nemen. Okey dat is jammer, was een idee en mogelijke kans. https://www.fixico.nl/schades/roestvorming Op de site geven ze het zelfs aan? Edited October 21, 2020 by www.jeepie.nl Quote
Richard_Jeep Posted November 1, 2020 Report Posted November 1, 2020 Beste Amkoens, Ik heb goede ervaringen met Lingen in Gronau, net over de grens bij Enschede. Succes. Quote
Recommended Posts