Kapt. Bob Posted December 27, 2018 Report Posted December 27, 2018 Wie kan mij nu uit de modder trekken? Ik moest nog maar een meter... Net het pad niet gehaald. Mijn XJ staat nu vast. De weg er naar toe is een bouwweg. wie in de buurt van Utrecht kan mij helpen lostrekken? Quote
Kapt. Bob Posted December 27, 2018 Author Report Posted December 27, 2018 Inmiddels lopend thuis gekomen. Morgenochtend nog een keer proberen. Hulp is nog steeds van harte welkom. Quote
Jerrold Posted December 27, 2018 Report Posted December 27, 2018 Is het zand nou zo zacht of is het blubber want op de foto lijkt het toch een redelijk normaal zandpad. Helaas is het voor mij een uur rijden maar als ik het eerder gezien had dan had ik wel gekomen. Quote
Kapt. Bob Posted December 27, 2018 Author Report Posted December 27, 2018 Hoi Jerrold, bedankt voor je reactie. Ik was bijna met de voorwielen op het witte zand. Onder de achterwielen ligt klei. Ik neem morgen een schep en planken mee. Overweeg om de auto naar achteren te rijden omdat de voorkant is weggezakt. Tips of hulp is van harte welkom. Uiteraard vergoed ik de onkosten. Quote
Jerrold Posted December 28, 2018 Report Posted December 28, 2018 Als je kans ziet om een krik te gebruiken zou ik dat proberen en kijken of je dan een plank onder het wiel kan krijgen. Mooiste is een rooster van een steiger dan heb je meer grip. Quote
Paul xj Posted December 28, 2018 Report Posted December 28, 2018 Jemig erg vervelend voor je zeg. Heb je niet iemand met een auto met wel iets kracht in je omgeving wonen, die voor €50,- even wil helpen? Als het pad ernaartoe begaanbaar is voor een normalere auto... zou ik dat proberen. Overbodig ws maar heb je al je wielen losgegraven en stenen/puin eronder gegooid? Je hebt ook al je standen van je tussenbak geprobeerd? Quote
Kapt. Bob Posted December 28, 2018 Author Report Posted December 28, 2018 (edited) Hoi Paul, Het pad is begaanbaar. Er ligt een baan van wit zand waarop een vriend met een Suzuki Grand Vitara prima kon rijden Maar helaas is het niet gelukt om de auto los te trekken. ☹️ De wielen hebben we vrij graven, balken of planken tegen de de wielen heeft niet geholpen. We kregen deze er niet onder De assen liggen in de modder en dragen de auto waardoor de wielen geen grip krijgen op de balkjes. Ik overweeg met een krik aan de slag te gaan en dan balken onder de wielen te plaatsen. Wie biedt hulp? €75,- beloning. 😃 Edited December 28, 2018 by Kapt. Bob Quote
Jerrold Posted December 28, 2018 Report Posted December 28, 2018 Stuur me even adres ik ben thuis ik wil wel komen ik kom vanaf rotterdam anders app me mag ook 0651030994 1 Quote
Kapt. Bob Posted December 28, 2018 Author Report Posted December 28, 2018 Hoi Jerrold. Fijn dat je reageerd. 😃👍🏻👍🏻👍🏻 Ik stuur je een appje. Quote
Paul xj Posted December 29, 2018 Report Posted December 29, 2018 Ik denk dat je voorlopig genezen bent van off road rijden... 😕. maar je hebt er wel pech mee gehad dat je zo vastzat! Ik ga ervan uit dat het jullie gelukt is om los te komen? Quote
Kapt. Bob Posted December 29, 2018 Author Report Posted December 29, 2018 1 uur geleden zei Paul xj: Ik denk dat je voorlopig genezen bent van off road rijden... 😕. maar je hebt er wel pech mee gehad dat je zo vastzat! Ik ga ervan uit dat het jullie gelukt is om los te komen? Klopt. Deuk in mijn ego. De grenzen van de XJ en mijzelf leer ik zo goed kennen. We gaan het straks proberen. Quote
Kapt. Bob Posted December 29, 2018 Author Report Posted December 29, 2018 (edited) Los 😃 De lier trok de auto er gemakkelijk uit. Nogmaals veel dank, Jerrold. Edited December 29, 2018 by Kapt. Bob Quote
Jerrold Posted December 29, 2018 Report Posted December 29, 2018 Mooie plek om te spelen. Maar wij waren niet de enige. Toen ik weg reed zag ik nog 2 motorcrossers die ook gingen rijden. Quote
ARS Posted December 29, 2018 Report Posted December 29, 2018 ha, mooi gebaar dat je bent geholpen. Is die Wrangler straat legaal? 😉 Quote
Jerrold Posted December 29, 2018 Report Posted December 29, 2018 Met wat kleine aanpassingen kan ik hem wel apk goedgekeurd krijgen maar ik heb genoeg auto's voor op de straat dus deze gebruik ik alleen maar voor te crossen. Als er veel sneeuw ligt dan ga ik nog wel is mee op de weg want hij is verder wel gewoon verzekerd. Quote
Recommended Posts