Musky Posted October 11, 2018 Report Posted October 11, 2018 Na afwezigheid van een aantal jaren is het bloed weer gaan kruipen ....... Na mn Jeep Wrangler (‘89) volgde er een CJ5 (6 cil) en daarna een CJ5 (AMC360) en een Cherokee (‘99).  De laatste CJ5 is in goede handen gekomen en rijdt nog steeds bij Jeepclub en OJOC evenementen.  Zelf dus weer na zo’’n 10 jaar (en de kids groter 😉) een Jeep Wrangler Unlimited Polar edition gekocht.  Waar we hopelijk mooi trips mee gaan beleven.  Als er mensen zijn die leuke routes door Europa kennen hoor daar graag wat over.  Wij willen in iig een twee weken door Noorwegen trekken volgend jaar en hopelijk wat leuke events in eigen land. Gr.  Geert-Jan oud en nieuwe liefde 😉 Quote
wimvan hezik Posted October 11, 2018 Report Posted October 11, 2018 Toch weer dat Jeepvirus . Welkom op het Forum 1 Quote
Martin_N Posted October 12, 2018 Report Posted October 12, 2018 Welkom! Mooie Jeep-geschiedenis! 1 Quote
Ab Posted October 12, 2018 Report Posted October 12, 2018 Welkom terug! Vorig jaar zijn wij 3 weken met de CJ door Noorwegen getrokken. Veel moois gezien, enkele hoogte punten vonden wij de Atlanterhavsveien (weg 64) de Trollstigen (weg 63) de onverharde en besneeuwde Gamle Strynefjellsveg (weg 258) en natuurlijk de wegen over de hoogvlaktes de vele kleine (privé) tolweggetjes (bomveien). 1 Quote
John Renne Posted October 13, 2018 Report Posted October 13, 2018 Het virus blijkt dus flink hardnekkig te zijn 🤣 Welkom en gaaf hoor. Veel plezier en veilige kilometers gewenst 1 Quote
Musky Posted October 13, 2018 Author Report Posted October 13, 2018 Op 12/10/2018 om 7:59 PM zei Ab: Welkom terug! Vorig jaar zijn wij 3 weken met de CJ door Noorwegen getrokken. Veel moois gezien, enkele hoogte punten vonden wij de Atlanterhavsveien (weg 64) de Trollstigen (weg 63) de onverharde en besneeuwde Gamle Strynefjellsveg (weg 258) en de natuurlijk wegen over de hoogvlaktes de vele kleine (privé) tolweggetjes (bomveien). Thnx.  Ik ga dit even op kaart uotzoeken. Je heb niet toevallig gpx bestanden oid van de gereden route. Quote
Ab Posted October 13, 2018 Report Posted October 13, 2018 24 minuten geleden zei Musky: Thnx.  Ik ga dit even op kaart uotzoeken. Je heb niet toevallig gpx bestanden oid van de gereden route. Je hebt een pb Quote
Arjanw Posted October 14, 2018 Report Posted October 14, 2018 11 uur geleden zei Ab: Je hebt een pb Kan je ze ook naar mij sturen? Lijkt mij een geweldig mooi land om door heen te cruisen met een daktent op de XJ. Quote
Ab Posted November 5, 2018 Report Posted November 5, 2018 Even ter inspiratie voor een Noorwegen vakantie.... https://www.instagram.com/overlandnorway/ Quote
Recommended Posts