Kameel Posted October 14, 2003 Report Posted October 14, 2003 Zijn er nog evenementen (terreinrijden/toertochten/trials) waar iemand heen gaat en vind dat er leden van het forum moeten verschijnen? Doe s zeggen... het mag ook in een nieuw topic als je denkt dat het een terugkerend evenement is. Sjefke, wat is die wild(e) oriëntatieroute waarvan ik wat heb gelezen? En ik las ook dat er de 12de iets was in Elst? Nog foto's genomen? Quote
Sjefke Posted October 14, 2003 Report Posted October 14, 2003 Ja Kameel, kijk even op de Nieuwspagina van Jeep®Club Nederland Dat van de 12e, dat was in Bilstain, Belgie, foto's hiervan vindt je ook op de site van de JeepClub. Quote
Kameel Posted October 14, 2003 Author Report Posted October 14, 2003 Ben aan t zoeken gegaan naar die foto's Sjefke...maar, of ik kan niet zoeken, of ze staan er niet (meer) bij. Quote
Sjefke Posted October 15, 2003 Report Posted October 15, 2003 Nee, je hebt gelijk, ik heb me vergist. De foto's van Bilstain heb ik nog niet binnen. Als het goed is worden er vandaag een aantal naar mij toe gemailt. Ik zal ze dan zo snel mogelijk plaatsen. Quote
Kameel Posted October 15, 2003 Author Report Posted October 15, 2003 Ok dan...werd al bang dat de leeftijd een rol ging spelen. Quote
Sjefke Posted October 15, 2003 Report Posted October 15, 2003 Ja ja, Kameel, de eerste foto's van Bilstain 12 october staan op de site, dusss.... hup naar JeepClub Nederland. Dit keer uitgevoerd als een dia-show. Ik ben benieuwd of men dit als vooruitgang vindt. Quote
Kameel Posted October 15, 2003 Author Report Posted October 15, 2003 Yep..zeker een vooruitgang. En dit is volgens mij stijler dan het op de foto lijkt: Quote
Mav Posted October 15, 2003 Report Posted October 15, 2003 Ja idd leuk gedaan Sjef! Zal een gezellige boel geweest zijn Zit jou Jeep er ook nog tussen? Quote
Sjefke Posted October 16, 2003 Report Posted October 16, 2003 Nee Mav, Helaas was ik er niet bij en helaas bezit ik ook geen Jeep. Tussen de foto's op de site van de JeepClub vindt je af en toe 'n foto van een rode Wrangler met de naam "Dutch Rebel" op de motorkap. Die is van m'n maat Ruud van Huet. Daar heb ik wel eens mee gereden welliswaar op de snelweg van Nederland naar Zwitserland en terug met een flinke snelheid van 140 a 160 kpu. We hadden dan ook veel bekijks. Dat was een aantal jaren terug en midden in de winter, dus veel blubber, sneeuw, kou, steile hellingen en paden waarvan alleen een geoefend oog kon zien dat het een pad was. Er werd zelfs een keer s'nachts 'n flinke boom omgezaagd omdat ie midden op het pad in de weg stond. Deze route van ong. 6 km werd overigens door geen enkele deelnemer uitgereden, zo zwaar was het. Dat weekje was voor mij een hele belevenis vooral vanwege de sfeer en het gevecht tegen de elementen. Er deden ongeveer 8 terreinwagens mee en van verschillende nationaliteiten, maar de onderlinge noodzakelijke samenwerking was perfect! Overnachten deden we in een berghut, het eten was goed maar zwitsers basic. Voor mij een weekje om nooit te vergeten! Quote
Mav Posted October 16, 2003 Report Posted October 16, 2003 Aha dan behoren wij dus tot de non-Jeep Jeepers...... Ben je nog wel van plan er ooit 1 aan te schaffen? Quote
Sjefke Posted October 16, 2003 Report Posted October 16, 2003 Als het schip met geld komt dan gaat het echt gebeuren Quote
MugZy Posted October 16, 2003 Report Posted October 16, 2003 komaan, een cj5 is toch niet zo duur???? Quote
Sjefke Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 Tja, MugZy, Kopen is vaak het probleem niet maar er mee rijden en onderhouden wel. Ik ken mezelf want als ik ergens aan begin dan wil ik ook het beste van het beste. Dat is in principe een goede eigenschap maar wel een dure! En m'n andere helft moet er wel achter staan. Quote
MugZy Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 juist dan is een cj5 een goede keuze: je kan hem hellemaal reviseren met een schroevendraaierset en een sleutelset. er is een dieselversie geinporteert door renauld, dus onderdelen zijn redelijk makkelijk te krijgen. en met 31" banden, en 2.5" verhoging is het al een redelijk beest. ik zou mijn yj ruilen voor een goede stock cj5... Quote
Recommended Posts