Mark Timmer Posted December 15, 2017 Report Posted December 15, 2017 Vanwege grotere wielen ben ik op zoek naar assen met een andere overbrenging, 4.10 - 4.56. Kan natuurlijk een hoop eisen stellen, maar ben eerst wel benieuwd wie wat überhaupt heeft liggen en kwijt wil. Dana 35 als achteras kan, maar zwaarder is welkom, evenals lockers!
Mark Timmer Posted December 15, 2017 Author Report Posted December 15, 2017 (edited) Hallo Michel, ik ben niet in Inor geweest. Maar een Ford 8.8 heeft inderdaad de voorkeur, echter helaas ligt eea niet voor het oprapen, dus ik wacht eens even af wat er beschikbaar is. Gelukkig is er nog wel enigszins budget en kan ik ook nog even wachten. Edited December 15, 2017 by Mark Timmer
Green bear Posted December 16, 2017 Report Posted December 16, 2017 Heb nog een set 44 van een wagoneer liggen, 6 bouts., de ratio Moët ik nog even bekijken. grt ed
Mark Timmer Posted December 16, 2017 Author Report Posted December 16, 2017 Passen die van een wagoneer trouwens?
Green bear Posted December 16, 2017 Report Posted December 16, 2017 2 uur geleden zei Mark Timmer: Passen die van een wagoneer trouwens? Sorry Mark ik was te voorbarig, het diff van de vooras zit aan de bijrijders kant. 1 uur geleden zei michel1972: Alle assen passen. Je moet alleen bij het ene type as soms iets meer aanpassen dan bij een ander type as. Dat heb je met veel upgrades als je naar sterkere assen gaat. De Dana 44 assen van een wagoneer zijn een goede sterke upgrade. Dan kan je met 35 ers gaan rijden zonder je zorgen te maken. Dan moet de vooras wel heel wat aangepast worden.
Mark Timmer Posted December 16, 2017 Author Report Posted December 16, 2017 Ok misschien alleen de achteras? Of wil je die niet los verkopen? Dan zet ik in de vooras andere overbrenging.
Mark Timmer Posted December 23, 2017 Author Report Posted December 23, 2017 Dankzij jullie medewerking gevonden en voorzien dus bedankt maar weer en topic kan gesloten worden!
Recommended Posts