Wagoniertje Posted February 25, 2017 Report Posted February 25, 2017 Hallo, ik heb mijn dashboard uit de wagoneer 78 gehaald. Helaas geen foto of aantekening gemaakt van hoe de vacuumslangen aan de kachelbediening (off/heater/defrost) aangesloten moeten zijn. Kan iemand mij vertellen hoe de drie vacuumslangen moeten zijn aangesloten? Dus op welk aansluitpunt van de schakelaar hoort welke vacuumslang (vacuüm van vacuumtank/naar defrost/naar heater) alvast bedankt voor jullie reacties! groet Frank Quote
schneiders Posted February 25, 2017 Report Posted February 25, 2017 Een van de drie is de slang waar vacuum op staat, deze komt uit de motorruimte, met lopende motor hoor en voel je hem zuigen, de andere 2 bedienen de vacuum potjes. De schakelaar heeft drie standen, Als je een stukje slang pakt en er aan zuigt, is het makkelijk te vinden welke pot open en dicht gaat met de diverse standen van de schakelaar. Logisch is midden vacuum en de andere twee naar de potjes. Quote
Wagoniertje Posted February 25, 2017 Author Report Posted February 25, 2017 Hi bedankt voor je info. Ik denk dat als de kachel op DEF staat beide motortjes moeten werken. Dus de klep van de luchtinlaat en de klep die de lucht naar boven stuurt. Staat de kachel op HEAT dan allen motor van de luchtinlaat. Kan dat kloppen? Quote
vjeepwagoneer Posted April 13, 2017 Report Posted April 13, 2017 Def is Defrost, dan komt er hete lucht bij de voorruit. Heat, dan komt er warme lucht onder bij de pedalen. Gewoon even proberen en anders omwisselen. succes. Quote
Recommended Posts