black sheep Posted June 19, 2016 Report Posted June 19, 2016 Dat wordt kiezen welke het wordt: Dutch Jeep Camp in 2017 of The European Jeep Jamboree in France. Allebei in dezelfde periode. ? Black Sheep Quote
JeePee Posted June 19, 2016 Report Posted June 19, 2016 Als je niet kunt kiezen kun je ook nog met JCD naar Ballenstedt in het pinksterweekend.... 1 Quote
Fiscaal Posted June 25, 2016 Report Posted June 25, 2016 Dat wordt voor mij EJJ Douzy. Afgelopen 2 jaar op DJC in Zwartemeer geweest, dus kan daar wel een jaartje overslaan. Laatste keer EJJ was voor mij in 2011. Ben in het verleden 2 keer met JCD in Ballenstedt geweest, spreekt mij niet aan. Quote
REAL STRANGLER Posted June 28, 2016 Report Posted June 28, 2016 Erg jammer, twee toppers in het zelfde weekend! Ben erg benieuwd naar de kosten van de komende Jamboree en naar het programma. In 2015 waren het prima ritten, maar van het programma op de luchthaven kwam weinig terecht! Siert. Quote
throttle happy Posted June 28, 2016 Report Posted June 28, 2016 Ik ga voor de EJJ,naar en binnendoor in de Ardennen rijden is ook al vakantie. :o) Ik heb vorig jaar gelukkig het Parkour binnen de omheining helemaal kunnen rijden... de routes waren mooi...in die prive'bossen met die hellingen mochten zwartere stukken gezeten hebben...de mogelijkheden waren er... Quote
Wijnand 3.8 Posted December 19, 2016 Report Posted December 19, 2016 (edited) Wij willen onze Kids ook meenemen en die zijn school plichtig. Dan is de keus direct gemaakt. Jeep Camp. Edited December 19, 2016 by Wijnand 3.8 Quote
Roo4JK Posted December 21, 2016 Report Posted December 21, 2016 Zoals Albert al eerder schreef... JCD, organiseren traditioneel ook elk jaar een Jeep Camp tijdens Pinksteren...http://www.jeep-club.de/termine/index.html Succes met de keuze.... Quote
MaxJeep Posted December 26, 2016 Report Posted December 26, 2016 Voor ons wordt het Jeep Camp. Het was erg gezellig dit jaar en onze meiden moeten ook naar school de week voor Pinksteren... Quote
Black Bear Posted April 13, 2017 Report Posted April 13, 2017 Beste Jeepers, De inschrijvingen voor de European Jeepers Jamboree aanstaande Pinksteren gaan erg hard. Het is dan ook aan te raden voor de Jeepers die naar Frankrijk willen om niet te lang te wachten met inschrijven. Inmiddels hebben we de Camping van Douzy erbij gehuurd om iedereen goed van sanitair en goede faciliteiten te voorzien. Er komen zelfs jeeps uit Wit Rusland kortom word het een super internationaal spektakel. Tot ziens op de Jamboree. Quote
El Chico Posted April 24, 2017 Report Posted April 24, 2017 Ook ingeschreven bij de Europeanjeepersjamboree Douzy Frankrijk. Mijn voornemen is maandag 29 mei te vertrekken naar Frankrijk - dan wel over toeristische weggetjes door België/Ardennen met een nachtstop - en maandag 5 juni in de avond terug te keren in Zwolle. Zijn er Jeepers die ook maandag 29 kunnen/willen vertrekken is gezamenlijk oprijden wel zo mooi. Quote
Recommended Posts