Bartus Posted April 23, 2016 Report Posted April 23, 2016 Hallo Jeepers, Aankomende 8 juli gaan we trouwen. Nu willen we als trouw auto een Jeep Wagoneer. Heeft iemand een idee of ik deze kan huren ergens? Of weet iemand een particulier die er een heeft en hem wel een dag wil verhuren als trouw auto? Graag hoor ik van jullie! Quote
EJG Posted April 23, 2016 Report Posted April 23, 2016 Alvast gefeliciteerd. Geef even aan waar je de auto wil hebben. Quote
Bartus Posted April 23, 2016 Author Report Posted April 23, 2016 De trouwerij gaat plaatsvinden in Barneveld. Maar ik kan de auto natuurlijk zelf ophalen. Quote
EJG Posted April 24, 2016 Report Posted April 24, 2016 Ben bang dat niemand zijn auto meegeeft. Mocht je al iemand kunnen vinden , dan zal die zelf rijden. Quote
Bartus Posted April 24, 2016 Author Report Posted April 24, 2016 Dat zou natuurlijk ook kunnen, al zou het het mooiste zijn om zelf te rijden. Quote
Recommended Posts