charlie Posted December 12, 2015 Report Posted December 12, 2015 Wat is nu het beste? Orginele hubs welke op de D44 as van een Wagoneer zitten (alleen dekplaat, veer en drivegear) of toch maar gaan voor manual hubs? Op dit moment heb ik een vrijloopnaaf defect, en twijfel of ik wel nieuwe erop zal zetten of gewoon terug zal gaan naar de orginele oplossing zoals deze af fabriek was. Quote
steven Posted December 12, 2015 Report Posted December 12, 2015 ik heb er warn premium hubs opzitten. ook getwijfeld om het originele systeem te laten zitten. probleem hiermee is dat je bij een kapotte steeks/kruisje eigenlijk niet meer verder kan (om verdere schade te vermijden) met een vrijloopnaaf kun je deze uitdraailen, de jeep in achterwiel aandrijving zetten en verder rijden.... Quote
charlie Posted December 12, 2015 Author Report Posted December 12, 2015 Warn Premium hubs, die heb ik ondertussen al 2 setjes kapot weten te krijgen Laatste wel uit garantie vervangen gekregen, maar of dat nu weer gaat lukken betwijfel ik. Quote
JeePee Posted December 12, 2015 Report Posted December 12, 2015 Waarom vrijloopnaven? Je Jeep gaat toch overal op de trailer mee. Gaat er een keer een kruisje kapot dan komt ie met wat beleid toch nog wel op de kar zonder verdere schade. Blijft een feit dat de zwakste schakel het eerste de geest geeft en dat is nu de vrijloopnaaf die relatief eenvoudig en snel is te vervangen. Quote
steven Posted December 13, 2015 Report Posted December 13, 2015 De oplossing is vrij simpel: Dana 60.... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.