wimvan hezik Posted November 3, 2015 Report Posted November 3, 2015 (edited) Uitnodiging JEEPTOUR BRABANT Op zondag Edited November 9, 2015 by Ab Quote
Natale Posted November 3, 2015 Report Posted November 3, 2015 Helaas moet ik zeggen dat de 22ste ik niet kan. Heb andere verplichtingen. Allemaal heel veel plezier. Quote
de jeeper Posted November 4, 2015 Report Posted November 4, 2015 wij zijn er ook bij, dus aan gemeldt Quote
JK Erwin Posted November 4, 2015 Report Posted November 4, 2015 Mooi dat er nog een extra tour ingelast wordt, er is alleen een maar... Blijkbaar was er voor deze experience veel belangstelling en was ik welliswaar te laat, dus. Vooral ook mooi voor diegenen die eens met hun 'straat'-Jeep een gezamenlijke tour wilden meemaken zonder dat deze gelijk door de modder moet. Was het daarom niet leuker/logischer geweest om dan alsnog een soortgelijke tour, desnoods dezelfde, te organiseren? Gezien de grote animo voor een dergelijke tour? Ik vindt dat in ieder geval wel jammer. M'n eigen schuld dat ik te laat was met inschrijven natuurlijk, maar deze extra tour is volgens mij toch van een ander kaliber. Desondanks petje af voor de extra inzet natuurlijk van jullie om je tijd er weer in te steken voor dit alternatief. En n.b. verder alleen maar lof voor de Jeep-club, dat er uberhaupt veel en van alles geregeld wordt. M.vr.gr. Erwin. (nu Cherokee KK..). b-ware, its a jungle outthere..! Quote
jofer Posted November 4, 2015 Report Posted November 4, 2015 De reden dat ik me heb aangemeld voor de tour van komende zondag is dat het niet in Brabant is. Ik heb daar al zoveel routes gereden en ik wil eens ergens anders rijden. Helaas word het lastig om buiten Brabant een offroad roadbook te vinden. Quote
Ab Posted November 4, 2015 Report Posted November 4, 2015 Mooi dat er nog een extra tour ingelast wordt, er is alleen een maar... Blijkbaar was er voor deze experience veel belangstelling en was ik welliswaar te laat, dus. Vooral ook mooi voor diegenen die eens met hun 'straat'-Jeep een gezamenlijke tour wilden meemaken zonder dat deze gelijk door de modder moet. Was het daarom niet leuker/logischer geweest om dan alsnog een soortgelijke tour, desnoods dezelfde, te organiseren? Gezien de grote animo voor een dergelijke tour? Ik vindt dat in ieder geval wel jammer. M'n eigen schuld dat ik te laat was met inschrijven natuurlijk, maar deze extra tour is volgens mij toch van een ander kaliber. Desondanks petje af voor de extra inzet natuurlijk van jullie om je tijd er weer in te steken voor dit alternatief. En n.b. verder alleen maar lof voor de Jeep-club, dat er uberhaupt veel en van alles geregeld wordt. M.vr.gr. Erwin. (nu Cherokee KK..). b-ware, its a jungle outthere..! Je kan een Jeep Experience ook niet vergelijken met een reguliere Jeep Tour. Ja, ze volgen beide met een roadbook een bepaalde route, maar daar houdt de overeenkomst wel op. Experience is een kortere route en de bedoeling dat je de wagen ook uit komt om dingen te zien, ervaren, mee te maken of te bekijken. Aangezien dat er erg veel animo was om te rijden -ook zonder die extra's- is het fijn dat de JCN een extra(reguliere)Jeep Tour organiseerd. Quote
Bart V. Posted November 4, 2015 Report Posted November 4, 2015 Wij zijn erbij. Wim en anderen, dank je wel voor het uitzetten van een extra Tour. Super dat jullie dat gedaan hebben op zo'n korte termijn! Bart en Kristine Quote
Funky Brown Posted November 5, 2015 Report Posted November 5, 2015 Ben er bij, de laatste grote rit voordat ie in de winterstalling moet van onze overheid. Quote
inny Posted November 5, 2015 Report Posted November 5, 2015 A.s. zondag aanwezig & de 22e! Groet Indro Quote
ARS Posted November 5, 2015 Report Posted November 5, 2015 Is dit goed te doen als je geen off road ervaring hebt? 1 Quote
Mav Posted November 12, 2015 Report Posted November 12, 2015 Heb ons ook weer ingeschreven Tsja... wij ook (zonder kids dit keer ) Quote
Deadeye Posted November 12, 2015 Report Posted November 12, 2015 Tsja... wij ook (zonder kids dit keer ) Gezellig Quote
wimvan hezik Posted November 18, 2015 Author Report Posted November 18, 2015 Nog 1 dag voor inschrijving donderdag laatste dag. Wees er snel bij. We hebben er zin in. Quote
thezeeuw Posted November 19, 2015 Report Posted November 19, 2015 damn. damn, damn...had gehoopt, maar gaat 'm niet worden met 4 gebroken ribbetjes... Quote
Jac63 Posted November 19, 2015 Report Posted November 19, 2015 yes ben er zeker bij, word weer eens tijd ook..... We hopen op en mooie rit Wim, weer bedankt voor het uitzetten. Jac 1 Quote
Roo4JK Posted November 19, 2015 Report Posted November 19, 2015 Beterschap thezeeuw !! Groet Roo Quote
Ronnie123 Posted November 22, 2015 Report Posted November 22, 2015 Weer thuis. Wat een heerlijke route was het weer. Lekker in de modder spelen en genieten van het CJ-tje. Quote
ronvdv Posted November 22, 2015 Report Posted November 22, 2015 Was een mooie route, kuddo's voor de organisatie. @perry, volgende keer zelf je ham en kaas meenemen om onder je uitsmijter te schuiven . leuk jullie weer eens gezien te hebben, Ron Quote
inny Posted November 22, 2015 Report Posted November 22, 2015 Zeer leuk!, prachtige route... zelfs fout rijden was leuk.. 1 Quote
Recommended Posts