Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Uitnodiging

jeepcamp1.png

JEEPTOUR BRABANT

Op zondag

Edited by Ab
Posted

Mooi dat er nog een extra tour ingelast wordt, er is alleen een maar... Blijkbaar was er voor deze experience veel belangstelling en was ik welliswaar te laat, dus. Vooral ook mooi voor diegenen die eens met hun 'straat'-Jeep een gezamenlijke tour wilden meemaken zonder dat deze gelijk door de modder moet. Was het daarom niet leuker/logischer geweest om dan alsnog een soortgelijke tour, desnoods dezelfde, te organiseren? Gezien de grote animo voor een dergelijke tour? Ik vindt dat in ieder geval wel jammer. M'n eigen schuld dat ik te laat was met inschrijven natuurlijk, maar deze extra tour is volgens mij toch van een ander kaliber. Desondanks petje af voor de extra inzet natuurlijk van jullie om je tijd er weer in te steken voor dit alternatief. En n.b. verder alleen maar lof voor de Jeep-club, dat er uberhaupt veel en van alles geregeld wordt. M.vr.gr. Erwin. (nu Cherokee KK..).

b-ware, its a jungle outthere..!

Posted

De reden dat ik me heb aangemeld voor de tour van komende zondag is dat het niet in Brabant is.

Ik heb daar al zoveel routes gereden en ik wil eens ergens anders rijden.

Helaas word het lastig om buiten Brabant een offroad roadbook te vinden.

Posted

Mooi dat er nog een extra tour ingelast wordt, er is alleen een maar... Blijkbaar was er voor deze experience veel belangstelling en was ik welliswaar te laat, dus. Vooral ook mooi voor diegenen die eens met hun 'straat'-Jeep een gezamenlijke tour wilden meemaken zonder dat deze gelijk door de modder moet. Was het daarom niet leuker/logischer geweest om dan alsnog een soortgelijke tour, desnoods dezelfde, te organiseren? Gezien de grote animo voor een dergelijke tour? Ik vindt dat in ieder geval wel jammer. M'n eigen schuld dat ik te laat was met inschrijven natuurlijk, maar deze extra tour is volgens mij toch van een ander kaliber. Desondanks petje af voor de extra inzet natuurlijk van jullie om je tijd er weer in te steken voor dit alternatief. En n.b. verder alleen maar lof voor de Jeep-club, dat er uberhaupt veel en van alles geregeld wordt. M.vr.gr. Erwin. (nu Cherokee KK..).

b-ware, its a jungle outthere..!

Je kan een Jeep Experience ook niet vergelijken met een reguliere Jeep Tour. Ja, ze volgen beide met een roadbook een bepaalde route, maar daar houdt de overeenkomst wel op. Experience is een kortere route en de bedoeling dat je de wagen ook uit komt om dingen te zien, ervaren, mee te maken of te bekijken.

Aangezien dat er erg veel animo was om te rijden -ook zonder die extra's- is het fijn dat de JCN een extra(reguliere)Jeep Tour organiseerd.

Posted

Wij zijn erbij.

Wim en anderen, dank je wel voor het uitzetten van een extra Tour.

Super dat jullie dat gedaan hebben op zo'n korte termijn!

Bart en Kristine

Posted

yes ben er zeker bij, word weer eens tijd ook.....

We hopen op en mooie rit Wim, weer bedankt voor het uitzetten.

Jac

• Upvote 1
Posted

Was een mooie route, kuddo's voor de organisatie. @perry, volgende keer zelf je ham en kaas meenemen om onder je uitsmijter te schuiven :D . leuk jullie weer eens gezien te hebben,

Ron