wimvan hezik Posted September 28, 2015 Report Posted September 28, 2015 (edited) Uitnodiging JeepExperience 2015 Op zondag 8 november 2015 organiseert Jeepclub Nederland haar tweede JeepExperience. Het thema van de dag is 'Grensoverschrijdend' Deze Experience gaan we o.a. grenzen over en zoeken we grenzen op.Ook delen van de route zullen afwijken van onze traditionele bolletje-pijltje routeaanduiding.Zijn jullie ook nieuwsgierig welke grenzen we gaan ontdekken? De Jeep Experience start bij restaurant Hoogeerd in Niftrik / Wijchen en eindigt bij restaurant In de Kazerne in Nijmegen.Elke deelnemer ontvangt een leuk Jeepclub Experience collectoritem. De Experience is een dagevenement, dus je bent op tijd thuis.De route gaat merendeel over de verharde weg, door leuke plaatsjes, over bergen en door dalen.Reserveonderdelen kunnen thuis blijven en de Jeep blijft schoon.Ook de kinderen mogen mee, er is onderweg genoeg te zien en we moeten/mogen de Jeep uit zo nu en dan.Afsluitend kan er gezamenlijk gegeten worden.Speciaal voor de Jeepclub heeft de kok van In de Kazerne -op het eindpunt- een heerlijk Edited November 9, 2015 by Ab 2 Quote
jofer Posted October 2, 2015 Report Posted October 2, 2015 Het lijkt mij ook wel leuk om een keer met de jeepclub mee te gaan. Jammer dat het niet onverhard is. Quote
wimvan hezik Posted October 2, 2015 Author Report Posted October 2, 2015 Het lijkt mij ook wel leuk om een keer met de jeepclub mee te gaan. Jammer dat het niet onverhard is. Jammer dat je nog geen kennis gemaakt hebt met de Jeep Club we organiseren elke maand wel iets. Voor elk wat wils . Dit is een leuke gelegenheid om eens kennis te maken. Quote
Ab Posted October 2, 2015 Report Posted October 2, 2015 Het lijkt mij ook wel leuk om een keer met de jeepclub mee te gaan. Jammer dat het niet onverhard is. Er zit wel onverhard in hoor..... maar minder als in een reguliere Jeep Tour. Quote
jofer Posted October 2, 2015 Report Posted October 2, 2015 Meestal rij ik alleen maar onverharde roadbooks met andere clubs maar ik heb Brabant ondertussen wel gezien. Ik rij nu al 4 jaar met een jeep dus het word wel een keer tijd om met de jeepclub mee te gaan Quote
Ab Posted October 4, 2015 Report Posted October 4, 2015 Vandaag de route voorgeproefd, mede dankzij het mooie weer en de herfstkleuren een erg geslaagde rit. Quote
Deadeye Posted October 5, 2015 Report Posted October 5, 2015 Mooi, ik ben benieuwd...oftewel wij zijn er ook bij 2 Quote
jofer Posted October 5, 2015 Report Posted October 5, 2015 Aangemeld, vrouw en kinderen gaan ook mee. Quote
El Chico Posted October 5, 2015 Report Posted October 5, 2015 'Grensoverschrijdend' wil ik niet missen... Quote
Roo4JK Posted October 7, 2015 Report Posted October 7, 2015 Check !! Let op, zijn maar een bepaald aantal inschrijvingen mogelijk. Wees dus op tijd... Quote
donkey67 Posted October 17, 2015 Report Posted October 17, 2015 We gaan ook mee, maar nemen voor de verandering een Renegade 2-wd mee (met sleepoog) Quote
mike m Posted October 17, 2015 Report Posted October 17, 2015 wij komen. was verleden jaar zo leuk. willen we niet missen Quote
Bumper Posted October 17, 2015 Report Posted October 17, 2015 Niet te geloven, maar we hebben de 50 al bereikt! We gaan er een gezellige dag van maken.... tot de 8ste! Quote
wimvan hezik Posted October 17, 2015 Author Report Posted October 17, 2015 op naar de 60 nog 3weken te gaan. ik heb er zin in Quote
Bumper Posted October 17, 2015 Report Posted October 17, 2015 Helaas Wim, 50 is the limit! Inschrijving is gesloten. Quote
jofer Posted November 8, 2015 Report Posted November 8, 2015 het was een geslaagde dag, voor herhaling vatbaar. 2 Quote
Deadeye Posted November 8, 2015 Report Posted November 8, 2015 het was een geslaagde dag, voor herhaling vatbaar.Ben ik het helemaal mee eens, we hebben genoten Quote
inny Posted November 8, 2015 Report Posted November 8, 2015 Heren, dames, Heel leuk, leuk om steeds meer leden te leren kennen (ja, ik herken er zelfs al enkelen van afstand ;-) en kijk alweer uit naar de volgende (over 2 weken)!. Groet Indro Quote
Ab Posted November 8, 2015 Report Posted November 8, 2015 Wij vonden het ook leuk, bedankt allemaal! 1 Quote
Recommended Posts