wimvan hezik Posted June 11, 2015 Report Posted June 11, 2015 (edited) Uitnodiging Jeep Edited June 14, 2015 by Ab Quote
wimvan hezik Posted June 27, 2015 Author Report Posted June 27, 2015 (edited) Het wordt een topless zondagje als ik het weer mag geloven. Het terrein zal ook voor de blauwe rijders geschikt zijn ben er zaterdag geweest maar het was al best droog. Heb er zin in Edited June 27, 2015 by green jk 1 Quote
Ab Posted June 29, 2015 Report Posted June 29, 2015 Ah, dat komt mooi uit, ik moet waarschijnlijk blauw rijden...... Zoals het er nu uitziet zijn de onderdelen voor de CJ niet op tijd binnen. Quote
inny Posted June 29, 2015 Report Posted June 29, 2015 Potverrrrrrrdrie! (en dat is dan heeel netjes gezegd): ik kan niet Njoy iig!, groet Indro Quote
wimvan hezik Posted June 30, 2015 Author Report Posted June 30, 2015 Jammer Indro de volgende keer beter 1 Quote
JeePee Posted July 2, 2015 Report Posted July 2, 2015 Wel lekker dat je in de schaduw van de bomen kunt rijden... Quote
wimvan hezik Posted July 3, 2015 Author Report Posted July 3, 2015 Inderdaad Jeepee dat is nu wel een pluspunt voor Wamel Quote
inny Posted July 3, 2015 Report Posted July 3, 2015 Jammer Indro de volgende keer beter Wel een goede reden.. Zondag 13 jaar getrouwd en met de hele familie kamperen.. Nu alleen problemen met de rem rechts voor maar dat heb ik al een nieuw topic over geplaatst.. Groet Indro Quote
Ab Posted July 4, 2015 Report Posted July 4, 2015 Vanmorgen in Wamel geweest om wat proefjes uit te zetten. Het terrein is behoorlijk veranderd, meer hoogteverschillen, meer technische stukjes, minder bomen en minder bagger. Voor ieder wat wils! Quote
de jeeper Posted July 4, 2015 Report Posted July 4, 2015 nou veel plezier allemaal en hou het heel.kan zelf helaas niet, Quote
Funky Brown Posted July 5, 2015 Report Posted July 5, 2015 Genoten vandaag, terrein is echt leuker geworden ! JCN en iedereen bedankt ! Quote
ronvdv Posted July 6, 2015 Report Posted July 6, 2015 Leuk dagje gehad. Lekker door het bos en een beetje scheef gehangen . Ab en de andere mannen die die ons weer horizontaal hebben gekregen, bedankt . Frank, bedankt voor het sleepje uit het bos. Zijn verder zonder problemen 200 km verder weer thuis gekomen. Quote
f.eijk Posted July 19, 2015 Report Posted July 19, 2015 Natuurlijk graag gedaan Ron. Fijn dat jullie zonder problemen thuis zijn aan gekomen. Weet je al wat de oorzaak was? Mvg Frank. Quote
ronvdv Posted July 19, 2015 Report Posted July 19, 2015 Zou niet direct de oorzaak weten. Was in elk geval een temperatuur gerelateerd probleem. Nadat de boel was afgekoeld naar "normale waarde" geen probleem meer gehad. Waterpomp was pas vervangen(lekkage) en koelsysteem terug gevuld volgens de beschrijving in de FSM. Misschien dat de kenners een idee hebben? Quote
EJG Posted July 20, 2015 Report Posted July 20, 2015 Zou kunnen, maar daar mag je een ander topic voor openen. Deze gaat over Wamel Quote
Recommended Posts