wimvan hezik Posted March 26, 2015 Report Posted March 26, 2015 Uitnodiging Startersdag: Beekse Bergen Op zondag Quote
inny Posted March 26, 2015 Report Posted March 26, 2015 Hello, Ik heb me opgegeven en zie er naar uit! Groet Indro Quote
wimvan hezik Posted April 10, 2015 Author Report Posted April 10, 2015 wij komen ook kijken Kijk dat is een goed teken je vrouw eindelijk aan het beter worden. Quote
de jeeper Posted April 10, 2015 Report Posted April 10, 2015 ja dat kun je wel zeggen wim verder thuis op knappen. thuis is een betere omgeving dan in het ziekenhuis maar ze is er nog niet dat op knappen kan wel een half tot jaar duren, voor dat ze weer de ouden is. ook is ze twee keer geopereert waar bij het gevaar bestond, dat ze niet zo gaan redden. als er een van de drie ontstekeningen zou gaan lekken die in haar buik zitten dan was het een af gelopen zaak geworden. maar gelukkig is dat niet gebeurt ben nog te jong om weduwenaar te worden met twee kinderen in de groei van hun leven. maar. maar al bij al heeft ze toch vier maanden in het ziekenhuis gelegen en maar niet te hebben wat er bij in de vrienden groep is gebeurt een begraafnis en twee crematie,s de af gelopen drie maanden maar we praten de 26ste wel verder dan kum je haar het zelf vragen wim tot dan kerel mvrgr de jeeper 1 Quote
boris Posted April 11, 2015 Report Posted April 11, 2015 Ik ben er ook , eens kijken of de vriendin , het terrein-rijden onder de knie kan krijgen. Quote
Vette73 Posted April 16, 2015 Report Posted April 16, 2015 Ik wilde ook komen en mijn dochtertje (10j) wil graag mee. Nu vraag ik mij af of dat een goed idee is en of dit is toegestaan. Zelf heb ik (afgezien van wat off-road op de motor lang geleden) geen ervaring met terrein/off-road rijden in een auto. Ook is mijn ZJ gewoon standaard (afgezien van Grabber AT's), maar volgens mij zou dat voor deze startersdag geen probleem moeten zijn. Tot volgende week! Antoon. Quote
Bumper Posted April 16, 2015 Report Posted April 16, 2015 @ Vette73, Natuurlijk mag je je dochtertje meenemen! En dit is de ideale dag om je auto te leren kennen... tot de 26ste Quote
nkijkuit Posted April 23, 2015 Report Posted April 23, 2015 Aangemeld. Kijken hoe de JK8 het buiten het asfalt doet. De plastic 2-zits bank zit nog voorop, dus diepe putjes laten ik maar even voor wat ze zijn... 1 Quote
inny Posted April 26, 2015 Report Posted April 26, 2015 (edited) Het was een top dag!, heel veel plezier gehad. Leerzaam, leuke mensen ontmoet, kennis van de auto opgedaan en leuke tour gereden! Meteen maar lid van de club geworden, en na afloop even uurtje poetsen haha.. Groet Indro Edited April 26, 2015 by inny Quote
de jeeper Posted April 26, 2015 Report Posted April 26, 2015 weer een mooie toer rit gereden. deze hebben wij op ons gemak gereden om mijn vrouw niet te veel te belasten met het schokken van de jeep en de gaten in de weg. anders konden we weer naar het ziekenhuis toe. en dat was ik wel even beu naar 4 en halve maand twee keer per dag daar naar toe. maar al bij al een mooie toer. en het goede weer heeft daar ook aan bij gedragen. en ja het virus kruipt waar het niet kan heb toch een paar proefjes gereden. en de starters dag was weer top geregelt, veel nieuwe gezichten gezien en ouden bekende. was weer leuke dag weer hulde aan het jcn en hun Marshalls top geregelt 2 Quote
thezeeuw Posted April 27, 2015 Report Posted April 27, 2015 Voor ons was het de eerste keer Kan niet anders zeggen: we hebben genoten!! Als echte starter meteen het water ingestuurd...De academy was fantastisch: veel goede tips gekregen van mike en Mike. Tussen de middag autotips van Jan gekregen, waarna de leuke tour volgde. Kortom een topdag met ontzettend leuke mensen! Ook wij zijn lid geworden. Monique en Marco Quote
Vette73 Posted April 28, 2015 Report Posted April 28, 2015 Ook voor mij was het de eerste keer en mijn dochtertje vond het -net als ik- fantastisch. Het rijden over de proefjes was super en ook van de 'speurtocht' hebben we genoten! Weet iemand wat de website is waar de door de fotografen gemaakte foto's op komen? Ik dacht gehoord te hebben terrein .nl, maar dat lijkt mij iets heel anders....... Quote
robin veldwijk Posted April 28, 2015 Report Posted April 28, 2015 www.terrein.nu En op de volgende link staan foto's die Olaf (JCN) gemaakt heeft: https://m.flickr.com/#/photos/jeepclubnederland/sets/72157649878323644/ Met vriendelijke groet, Robin Veldwijk Quote
Vette73 Posted April 28, 2015 Report Posted April 28, 2015 Thanks! Daar staan er een boel van mij bij Quote
DogJeeper Posted April 28, 2015 Report Posted April 28, 2015 Ook voor mij was het de eerste keer en mijn dochtertje vond het -net als ik- fantastisch. Het rijden over de proefjes was super en ook van de 'speurtocht' hebben we genoten! Weet iemand wat de website is waar de door de fotografen gemaakte foto's op komen? Ik dacht gehoord te hebben terrein .nl, maar dat lijkt mij iets heel anders....... terrein.nu of jeepclub.nl. Ook hebben de mensen zelf foto's gemaakt. dus een zoekactie binnen facebook of via google op startersdag jeepclub oid kan ook nog wel iets opleveren. Quote
Ab Posted April 28, 2015 Report Posted April 28, 2015 Ik zag fotograaf Jan Houtkoop ook lopen. www.steephilltracks.com Quote
PepijnS Posted April 28, 2015 Report Posted April 28, 2015 Ik hoorde Jan zeggen dat je zijn foto's en het verslag vanaf donderdag op terrein.nu kunt vinden. Quote
Roo4JK Posted April 29, 2015 Report Posted April 29, 2015 Van het verslag Terrein.nu komt altijd een link op de website en FB pagina te staan. Op FB worden de foto's van deelnemer gedeeld, kan trouwens iedereen zelf. Ook op de site kan je dit zelf, na aanmelden bij FlickR. (helaas nemen steeds minder mensen hier weinig de tijd meer voor) Quote
cj5 Posted April 29, 2015 Report Posted April 29, 2015 Dag jeepers, ik had nog een aantal foto's gemaakt op de starters jeep dag op de beekse bergen hierbij de link. https://www.facebook.com/tamara.vanramselaar/media_set?set=a.756665454430671.1073741846.100002616714288&type=3&uploaded=136 groetjes tamara 1 Quote
Vsk996 Posted April 22, 2016 Report Posted April 22, 2016 Ik bekijk net de bevestiging van de inschrijving voor zondag. Ik zie geen aanvangsuur vermeld (of ik kijk erover heen) Kan iemand mij het aanvang uur doorgeven aub Bedankt Piet Quote
Recommended Posts