wimvan hezik Posted February 7, 2015 Report Posted February 7, 2015 Dutch JeepCamp 2015 Pinksterweekend 22 - 25 mei 2015Sportlandgoed, Zwartemeer (Drenthe) Het is bijna zover. In het Pinksterweekend wordt er weer een Dutch jeep Camp georganiseerd. Dit kan, als vanouds, weer een uniek weekend worden waarbij iedere Jeeper kan overnachten op een mooie, van alles voorziene, camping op het terrein of in een van de Canadese blokhutten. Een evenement waarbij alle mogelijkheden van offroad rijden, gezelligheid en saamhorigheid zullen samenkomen. Verl. van Echtenskanaal NZ 27894 EA ZwartemeerDrenthe GoogleMaps Website : Sportlandgoed Facebook: Facebook Sportlandgoed pagina Op het 32 hectare grootte Sportlandgoed is alles in voorbereiding om er een geweldig treffen van te maken. Voor de hele familie, de 'die hards' voor Extreme, maar ook de beginnende Jeeper. Met schitterende routes in de omgeving, een nachtrit op een speciaal 3 kilometer lang traject op het terrein, waterdoorwadingen en veel vertier voor de kinderen is er voor elk wat wils. Natuurlijk ontbreken de Mud Cup en Concours Quote
Ab Posted February 8, 2015 Report Posted February 8, 2015 Vast en zeker!..... ik zag op FB al plaatjes voorbij komen van het terrein...... Quote
wimvan hezik Posted February 8, 2015 Author Report Posted February 8, 2015 Inderdaad terrein rijden, tour, mudcup ,wipwap. enz. meerdere informatie volgt nog. Quote
de jeeper Posted February 8, 2015 Report Posted February 8, 2015 dit zal voor ons onder voor behoud zijn Quote
Bumper Posted February 10, 2015 Report Posted February 10, 2015 Denk wel dat wij er bij zijn... Vrijdags snipperen is aangevraagd!!! Quote
donkey67 Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 Helaas zijn we hier niet bij, ik ben dan in MOAB 1 Quote
Ab Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 Helaas zijn we hier niet bij, ik ben dan in MOAB Vervelend zeg..... ;-) Wij zijn er wel bij. Kunnen we al inschrijven? Quote
De zandhopper Posted February 13, 2015 Report Posted February 13, 2015 Helaas wij zijn er niet bij, "oldtimerregeling" :no: Quote
Ab Posted February 13, 2015 Report Posted February 13, 2015 Je mag in mei toch weer de weg op, of heb je m geschorst staan? Quote
mojito Posted February 13, 2015 Report Posted February 13, 2015 :blush:of ik kijk niet goed of ik vindt nergens een prijs.... Quote
wimvan hezik Posted February 13, 2015 Author Report Posted February 13, 2015 :blush:of ik kijk niet goed of ik vindt nergens een prijs.... Nee klopt nadere informatie volgt nog. We zijn het allemaal nog aan het uitwerken. Daardoor kun je ook nog niet inschrijven. maar wordt vervolgd. Groetjes Wim 1 Quote
De zandhopper Posted February 15, 2015 Report Posted February 15, 2015 Vanaf 1 maart mogen we weer de weg op maar we hebben nu een mooi sleutel momentje. Quote
Royco Posted March 1, 2015 Report Posted March 1, 2015 Oh jee. De transformatie begonnen? Vanaf 1 maart mogen we weer de weg op maar we hebben nu een mooi sleutel momentje. Quote
De zandhopper Posted March 3, 2015 Report Posted March 3, 2015 Oh jee. De transformatie begonnen? Ja, ik wacht nog op de automaatbak deze is op dit moment in revisie als deze terug is kunnen we gaan monteren. Quote
de jeeper Posted March 26, 2015 Report Posted March 26, 2015 helaas wij moeten over slaan ivm ziekte van me vrouw Quote
wimvan hezik Posted April 22, 2015 Author Report Posted April 22, 2015 INSCHRIJVING IS GEOPEND ZIE BOVEN AAN. OF BIJ WWW.JEEPCLUB.NL Quote
Recommended Posts