Petrus Posted February 28, 2015 Author Report Share Posted February 28, 2015 Ja dat wel, aan de andere kant... of je betaald 2600 euro of 120... grofweg 850 euro per maand besparing [van die 3] voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 Ik heb hem nog, maar ja hij is dan ook uit 1968...dat praat wat makkelijker. Maar wel fijn dat er nog meer kan rijden! Nu ik hier tocht schrijf....ik ben nog op zoek naar een veer waar de achterklep mee open gehouden wordt, de lange ijzeren staaf. Er zitten er 2 in, aan de onderkant van de klep. Heeft iemand er nog eentje liggen? De linkse dan. Nu er toch veel Wagoneers misschien niet afgebouwd worden zou het zomaar kunnen..... ik heb nog 2 nieuwe liggen van de achterruit van een wrangler YJ hardtop 2 voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vjeepwagoneer Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Bedankt voor het aanbod, maar dat zijn toch niet de juiste, deze zijn voor de hele klep, met ruit van een Wagoneer waarvan de ruit elektrisch in de klep zakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeepCJ5V6 Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Net mijn wiellagers achter vernieuwd pittig klusje maar zelf geklaard! De Wagoneer is uit '73 ze heet Simona en de V8 bromt weer heerlijk stil. Samen met mijn hond en achterraam open is elke kilometer een waar feest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vjeepwagoneer Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Dat is het mooie van zelf sleutelen, je begint wel eens ergens aan....en dan uiteindelijk lukt het toch om het zelf op te lossen. En dan weer zelf ermee wegrijden is iedere keer weer een feest! Na een paar jaren zelf sleutelen en rijden ken je je Waggie van binnen en buiten. Mooi toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvd1968 Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 Heb er begin vorige maand een gekocht. Rij ongeveer 750 km per maand op gas. Speel ik quite met het MRB verschil tussen LPG en benzine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruward Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Na 9 jaar heb ik de Jeep verkocht, ik rijd nu peugeot expert, dus ik ben weer niemand. Bedankt voor alle tips en adviezen als mijn zoon 18 word dan komt er weer een Jeep en zullen we weer van de partij zijn. Thanks allen. Gegroet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjeurissen Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Ja, ik heb mijn wagoneer ook nog. Heb de periode dat mijn wagoneer niet meer belasting-vrij was benut, om mijn motor te laten reviseren. Ook maar eens voorzien van nieuwe dorpels, en de auto een nieuwe lak laag gegeven. Vorig jaar juni op zijn 40e verjaardag was hij klaar. En wordt hij regelmatig uit de garage Gehaald om een ritje te maken. Ik vind het wel erg jammer dat voor degene die buiten het gunstige belastingtarief nu een einde is gekomen aan deze hobby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagojeneer Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 De Waggy rijd hier ook nog steeds, vandaag weer een verse APK, kan er weer 2 jaar tegen. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrus Posted June 28, 2017 Author Report Share Posted June 28, 2017 Zo... na iets meer dan 2 jaar wordt de Chief uit de stalling gehaald en ga ik er weer mee rijden. Technisch helemaal goed weg gezet dus nu meer de cosmetische kant aan de beurt. Zgan achterbumper erop. Achterklep vervangen en nog tal van kleine dingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherokeechief Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 HE Petrus! Ik heb de '78 Chief & de '86 Woody nog.. Chief is volgend jaar 40 en ik heb inmiddels de Woody gestript van zn LPG en is bijna klaar voor de omkeuring. Ohja, er is nog een Cherokee 60th Anv. uit 2001 bijgekomen.. Laat even weten hoe het gaat met jouw Chief! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagojeneer Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 Op 30-7-2015 om 8:18 PM zei wagojeneer: De Waggy rijd hier ook nog steeds, vandaag weer een verse APK, kan er weer 2 jaar tegen. . Ha hier rijd ie ook weer en nog steeds met weer een apk voor 2 jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de jeeper Posted September 23, 2017 Report Share Posted September 23, 2017 hier rijdt de jeep ook nog.wordt als daily driver gebruikt, rijdt er heel nl mee door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ary Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Heb de mijne net verkocht. De reden is dat ik teveel speeltjes heb en er ongevraagd een mooi bod op kreeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrus Posted December 1, 2018 Author Report Share Posted December 1, 2018 Zooo, de straftijd is bijna over voor mij. Begin Juni volgend jaar mag er weer belastingvrij gereden worden in de Jeep. 😁 Heb hem technisch in orde weg gezet maar al die jaren stil staan doet ook geen goed. Dan is het cosmetisch gedeelte aan de beurt.😐 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John van Gelder Posted December 8, 2018 Report Share Posted December 8, 2018 De Jeep Cherokee Chief Wide Track goed gebruikt deze zomer....toch ongeveer 3500 mijlen gereden en dat zonder problemen...nu het weer minder wordt is ie minder 'blij'....eerst kachelradiator stuk...als ook rem achter 'lek'....dat gerepareerd...toen startte hij van moeizaam naar helemaal niet meer...kennelijk genen vonk..wordt aan gewerkt. Zodra hij weer loopt ga ik weer op pad met de 6.6 V8. Hij staat droog dus dat scheelt al zoveel en bij echt kutweer/nattigheid blijft ie in de schuur. Bouwjaar 1976 dus idd zolang het kan rijden met de Jeep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrus Posted August 21, 2021 Author Report Share Posted August 21, 2021 En daar zijn we weer, weer 2 jaar verder dan gepland maar er zit schot in. De Chief is al een tijdje uit de stalling en heeft een hele grote beurt gehad waarbij van alles is vervangen en ververst. Achterklep vervangen die was doorgeroest en APK zit er aan te komen. Dan.... moet er cosmetisch vanalles gebeuren. De blanke lak is voor zeker 50% verdwenen en hier en daar roest en gaten op de bekende plekken dus daar ga ik mee aan de slag nog. Maar even zien hoe alles loopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrus Posted February 1, 2022 Author Report Share Posted February 1, 2022 😍 De Chief is weer thuis eindelijk! Na wat is het.... 8 jaar geloof ik. Heb er afgelopen zaterdag weer voor het eerst mee gereden. Hij staat nu in de garage te wachten op de volgende rit. Achterklep is vervangen en moet nog even de ruit wiperseals monteren. Voor de rest moet er nog vanalles gebeuren met de body maar technisch is ie in orde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted February 1, 2022 Report Share Posted February 1, 2022 3 hours ago, Petrus said: 😍 De Chief is weer thuis eindelijk! Na wat is het.... 8 jaar geloof ik. Heb er afgelopen zaterdag weer voor het eerst mee gereden. Hij staat nu in de garage te wachten op de volgende rit. Achterklep is vervangen en moet nog even de ruit wiperseals monteren. Voor de rest moet er nog vanalles gebeuren met de body maar technisch is ie in orde. Maar hij rijdt weer.... 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daytoba Posted February 1, 2022 Report Share Posted February 1, 2022 Als newbie forumgebruiker heel fijn te lezen dit. Je bent meteen niet alleen in je overwegingen. Zoals stappen om een aanpassing in de belastingregels te overleven. En hoe de beloning voelt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrus Posted February 2, 2022 Author Report Share Posted February 2, 2022 12 hours ago, Ab said: Maar hij rijdt weer.... 👍 Hoi Ab, Ja, was een beetje vergeten hoe leuk het is om er mee te rijden.😍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrus Posted February 2, 2022 Author Report Share Posted February 2, 2022 7 hours ago, Daytoba said: Als newbie forumgebruiker heel fijn te lezen dit. Je bent meteen niet alleen in je overwegingen. Zoals stappen om een aanpassing in de belastingregels te overleven. En hoe de beloning voelt... Precies! 🥳 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts